دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

عرضه مودم رایگان وایمکس در سراسر کشور



 

 

عرضه مودم رایگان وایمکس در سراسر کشور

اپراتور اینترنت پرسرعت بی سیم مبین نت با ارائه بسته‌های تشویقی اقدام به برگزاری طرح ویژه پاییزه و عرضه مودم رایگان برای متقاضیان وایمکس در سراسر ایران کرد.

اپراتور سراسری وایمکس مبین نت به دنبال استقبال متقاضیان این سرویس از طرح ویژه تابستانی و ارائه مودم داخلی رایگان به مشترکان در طرح پاییزه خود شرایط دریافت مودم رایگان را برای متقاضیان اینترنت پرسرعت بی سیم فراهم کرده است.

در طول این طرح، علاقه‌مندان به اسـتفاده از هر یک از طرح‌های تعرفه ای با سرعت‌های 128 و 512 کیلوبیت بر ثانیه و دریافت اشتراک 6 ماهه به صورت یکجا در هنگام ثبت نام از تخفیف ویژه در هزینه اشتراک ماهیانه و دریافت یک مودم داخلی به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

در صورتی که نیاز به استفاده مودم دیگری باشد، مابه‌التفاوت هزینه مودم از متقاضی دریافت می‌شود. در این طرح هزینه اولیه فعال سازی و تحویل در قالب طرح دیده شده است و نمایندگی‌های شرکت حق دریافت هیچ‌گونه مبلغی را از مشترک بابت فعال‌سازی سرویس ندارند.

مبین نت به دلیل تنوع تقاضا در کاربران خانگی و تجاری طرح‌هایی دیگری با نام‌های "زمرد"‌ برای مشترکان کم مصرف،‌"یاقوت" برای مشترکان مصرف متوسط و برلیان برای مشترکان پر مصرف در طرح پاییزه خود ارائه کرده است.

طرح پاییزه تنها اپراتور سراسری وایمکس در ایران از " 5 مهرماه" در سراسر کشور آغاز شده و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات و جزئیات این طرح‌ها می‌توانند به سایت اینترنتی شرکت مبین نت به آدرس www.mobinnet.ir  مراجعه کنند...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
تغییر پسورد مودم وایمکس ایرانسل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عرضه بنزین با استاندارد یورو ۴ و ۵ تا پایان سال در کشور



 

 

عرضه بنزین با استاندارد یورو ۴ و ۵ تا پایان سال در کشور

 

قائم مقام سازمان حفاظت محیط زیست گفت: عرضه بنزین با استاندارد یورو ۴ و ۵ تا پایان سال جاری در کشور آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار جامعه فارس به نقل از سایت سازمان محیط زیست، علی محمد شاعری در جلسه مشترک با مسئولان وزارت نفت، گفت: بر اساس تعهدات وزارت نفت در زمینه ارائه سوخت استاندارد و به منظور کاهش آلودگی هوا، شرکت ملی پالایش و پخش متعهد شد تا تمام پالایشگاه های کشور نسبت به ارتقاء استاندارد تولید فرآورده های سوختی (بنزین، نفت و گاز) با استاندارد یور ۴ و یورو ۵ اقدام کنند.

وی افزود: تا پایان سال جاری ۴۰ میلیون لیتر فرآورده های بنزین با استاندارد یورو ۴ و یورو ۵ که استاندارد روز اروپا نیز هست، در تمام جایگاه های کشور توزیع می شود.

به گفته معاون محیط انسانی سازمان حفاظت محیط زیست، با این تصمیم سهم فرآورده های سوختی در ایجاد آلودگی هوای کشور به زودی از بین خواهد رفت.

برنامه ارائه سوخت مطابق با استاندارد یور ۴ و ۵ در پالایشگاه ها

شاعری اعلام کرد: بر اساس جدول زمانبندی تعیین شده، پالایشگاه تهران ۸.۷ لیتر در روز بنزین مطابق با استاندارد یورو ۵ تا پایان سال ۹۰، پالایشگاه آبادان ۱۴.۱ لیتر بنزین در روز مطابق یورو ۴ تا پایان سال ۹۰ تولید شود. ضمن اینکه در حال حاضر پالایشگاه شازند اراک ۱۶.۵ لیتر بنزین در روز با استاندارد یورو ۵ تولید می کند.

وی همچنین گفت: پالایشگاه بندرعباس ۱۱.۱لیتر بنزین در روز بنزین یورو ۵ تا پایان سال ۹۱، پالایشگاه لاوان نیز ۳ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در روز تا خرداد ۹۱ باید تولید کنند.

معاون محیط انسانی سازمان حفاظت محیط زیست، اظهار داشت: پالایشگاه تبریز نیز به میزان ۳.۱ لیتر در روز بنزین مطابق با استاندارد یورو ۴ تا خرداد ۹۱، پالایشگاه اصفهان نیز ۱۱.۲لیتر بنزین در روز با استاندارد یورو ۵ تا خرداد ۹۱ تولید می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در مجموع ۶۶ میلیون لیتر در روز بنزین با استاندارد یور۴ و۵ تا پایان سال ۹۱ در کشور تولید می شود.

شاعری همچنین در زمینه تولید گازوئیل استاندارد نیز اعلام کرد: پالایشگاه تهران ۱۳.۸ لیتر گازوئیل در روز با استاندارد یورو۵ تا پایان سال ۹۰ ، پالایشگاه شازند اراک ۱۱.۸ میلیون لیتر در روز گازوئیل مطابق با استاندارد یورو ۵ تا پایان سال ۹۰، پالایشگاه بندرعباس ۱۴.۱ میلیون لیتر در روز گازوئیل مطابق با استاندارد یورو ۵ تا پایان سال ۹۱ و پالایشگاه لاوان ۲ میلیون لیتر در روز گازوئیل مطابق با استاندارد یورو ۴ تا خرداد باید عرضه کنند.

این مقام مسئول گفت: در مجموع ۴۰ میلیون لیتر گازوئیل مطابق با استاندارد یورو ۴ و یورو ۵ با گوگرد کمتر از ۵۰PPM تا پایان سال ۹۱ تولید و در جایگاه های سوخت عرضه می شود.

وی مطرح کرد: از این ۴۰ میلیون لیتر گازوئیل ، ۲۵ میلیون لیتر گازوئیل استاندارد تا پایان سال ۹۰ و ۱۵ میلیون لیتر نیز تا پایان سال ۹۱ اجرایی می شود.

شاعری همچنین در رابطه با تولید خودروهای مطابق با استاندارد یورو ۴ تأکید کرد: به منظور کاهش آلودگی هوا، سازمان حفاظت محیط زیست تولید سوخت استاندارد را پیگیری کرده تا هر چه سریعتر اجرایی شود؛ از طرفی خودروسازها نیز باید در زمینه ارتقاء صنعت و تولید خودروها مطابق با استاندارد یورو ۴ اقدام کنند.

وی افزود: خودروسازها موظف هستند از ابتدای سال ۹۱ براساس استانداردهای یورو۴ تولیدات خود را عرضه کنند.

معاون محیط انسانی سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: به زودی استاندارد آلودگی ناشی از سوخت و خودرو در کشور به استانداردهای روز اروپا نزدیک می شود.

به گزارش خبرنگار فارس، ۷۰ تا ۸۰ درصد آلودگی هوای کشور ناشی از ارائه سوخت و تولید خودروهایی با استاندارد پایین است. لذا با توجه به عرضه سوخت استاندارد در کشور، تمام خودروسازها نیز مکلف هستند نسبت به انجام تعهدات خود در رابطه با کاهش آلودگی هوا و تولید خودروهای مطابق با استانداردهای سوخت اقدام کنند.../فارس