دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

عجیب‌ترین اتوبوس برای آینده +تصاویر



تا به حال طرح های متفاوتی برای خودروهای آینده ارائه شده است که هر کدام آن ها دارای ویژگی های متفاوتی بوده اند و البته بیشتر آن ها طرح هایی برای خودروهای سواری و کوچک هستند.

به تازگی یک طراح شرکت فولکس واگن به نام "Oliver Hubertus" اطلاعات و تصاویری از یک اتوبوس آینده ارائه کرده است که می تواند بیشتر در مناطق باز و حیات وحش از آن استفاده کرد.

 عجیب‌ترین اتوبوس, اخبار علمی و آموزشی

این اتوبوس " VW Auriga" نام دارد و دارای طرح بدنه ای خاص و منحصر به فرد است به طوری که تا به حال خودروی با این شکل و شمایل طراحی نشده است و بسیاری از طراحان بزرگ آن را یک خودروی خاص می دانند.

این اتوبوس در دو بخش طراحی شده است که می تواند نظر و سلیقه تمامی مسافران را برای مسافرت های طبیعت برآورده کند. این اتوبوس از یک بخش سکوی آزاد و سکوی شیشه ای تشکیل شده است.

 عجیب‌ترین اتوبوس, اخبار علمی و آموزشی

به طور کلی "VW Auriga" توانایی حمل 20 مسافر را دارد و البته این مسافرین در دو بخش جدا شده اند. در بخش آزاد مسافرانی که دوست دارند سفری هیجان انگیز داشته باشند می نشینند و افرادی که بیشتر تمایل به ایمنی دارند به قسمت شیشه ای که به صورت بادبان در بالای اتوبوس قرار دارد می روند.

بدنه این اتوبوس در ابتدا به مانند قایق های بادبانی می ماند و به گفته طراح آن این شکل باعث می شود تا باد در یک جریان درست قرار بگیرد و مسافرانی که در سکوی آزاد هستند دچار مشکل نشوند.

 عجیب‌ترین اتوبوس, اخبار علمی و آموزشی

این اتوبوس از آنجایی که برای طبیعت ساخته شده است سازگاری کامل با محیط زیست دارد و از انرژی خورشیدی و باتری های الکتریکی قوی برای حرکت کردن استفاده می کند.

این اتوبوس طرحی بسیار جالب و شگفت انگیز است که می تواند در آینده صنعت گردشگری را نیز متحول کند. البته این خودرو قرار است تا 40 سال آینده تولید شود.

 عجیب‌ترین اتوبوس, اخبار علمی و آموزشی

 عجیب‌ترین اتوبوس, اخبار علمی و آموزشی

 عجیب‌ترین اتوبوس, اخبار علمی و آموزشی

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
تصاویر وحشتناک از تصادف یک اتوبوس در چین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب‌ترین لباس‌هایی که ۱۰۰ سال آینده آن‌ها را می‌پوشیم + تصاویر



اخبار علمی - عجیب‌ترین لباس‌هایی که ۱۰۰ سال آینده آن‌ها را می‌پوشیم + تصاویر

کار‌شناسان اعتقاد دارند افراد با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی درآینده زندگی بسیار متفاوتی به نسبت زندگی امروز خواهند داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، کار‌شناسان اعتقاد دارند در آینده افراد با استفاده از پرینترهای ۳ بعدی هر روز لباس‌هایی جدید برای خود پرینت گرفته و می‌پوشند.

اخبار,اخبار علمی ,عجیب‌ترین لباس‌ها

 
گفتنی است، همینطور پرینترهای ۳ بعدی به منابع تامین کننده مواد اولیه برای تولید انواع محصولات مانند لوازم خانگی، غذا و حتی داروهای بیماری‌ها متصل می‌شوند و افراد می‌توانند مواد مورد نیاز خود را به سرعت پرینت کرده و مورد استفاده قرار دهند.

اخبار,اخبار علمی ,عجیب‌ترین لباس‌ها

 
کار‌شناسان اعتقاد دارند، نسل آینده البسه دارای سیستم‌های کنترل درجه حرارت بدن است و می‌تواند مطابق با خواسته فرد تغییر رنگ داده و گرم و سرد شود.

کار‌شناسان اعتقاد دارند در سال ۲۰۲۵ لباس‌های هوشمند راهی بازار‌ها خواهند شد.
اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران