دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

طراحی دستکش‌های رایانه‌ای جدید برای آموزش "خط بریل"



اخبار,اخبار علمی ,خط بریل

 

اخبار علمی - طراحی دستکش‌های رایانه‌ای جدید برای آموزش "خط بریل"

بتازگی دانشمندان، دستکش‌های کامپیوتری جدیدی را ساختند که می تواند خط بریل را به افراد آموزش دهد ،حتی در زمانی که استفاده کننده مشغول انجام دادن کار دیگری باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،بیش از 39 میلیون نفر در سرتاسر جهان نابینا هستند. برای بسیاری از این افراد خط بریل یک ابزار قدرتمند برای خواندن و نوشتن است تا بتوانند با دنیای اطراف خود به بهترین شکل ارتباط برقرار کنند.

محققان دستکش هایی را طراحی کردند که با پوشیدن آن می توان خط بریل را آموخت.ویبریتورهایی که در نوک انگشتان این دستکش ها تعبیه شده است کار  آموزش خط بریل را میسر می کند.

این دانشمندان اذعان داشتند، برای بررسی کارکرد درست این نوع از دستکش ما از افرادی خواستیم تا از این نوع دستکش ها استفاده کنند که  نتایج حاکی از موفقیت کارمان بوده است.

همچنین این محققان از شرکت کنندگان خواستند تا یک بازی کامپیوتری را هم در حین کار دستکش انجام دهند و این خاصیت را هم تحقیق کردند که، حتی زمانی که شخص در حین فعالیت دیگری هم باشد می تواند بوسیله این دستکش خط بریل را بیاموزد.
اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آموزش طراحی ناخن



 طراحی ناخن

روش زیر را مرحله به مرحله انجام دهید تا طرحی زیبا روی ناخن هایتان ایجاد کنید.

 

ابتدا یک لایه سفید روی ناخن بزنید.

 

سپس با رنگ نارنجی پوشش کاملی روی ناخن بدهید.

طراحی ناخن

یک لایه رنگ قرمز را طوری روی ناخن بمالید که به سمت مرکز محو شود

 

سپس الگوی مورد نظر که در اینجا لوزی شکل است روی ناخن قرار داده و با رنگ مشکی آنرا رنگ کنید و به آرامی الگو را بلند کنید تا شکل مورد نظر بدست آید.

طراحی ناخن

با لاک اکلیلی روی قسمت های لوزی شکل نقطه های ریز به شکل نگین بگذارید

 

در آخر با پولیش یا برق ناخن روی ناخن بمالید تا کار براق شود و دوام بیشتری پیدا کند.