دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

صرفه جویی در مصرف باتری موبایل



 

صرفه جویی در مصرف باتری موبایل

 

یکی از مشکلات تلفنهای همراه تمام شدن زود به زود باتری آنهاست. هم اکنون برای رفع این مشکل قصد داریم به شما چند ترفند فوق العاده را آموزش بدهیم که با رعایت آنها در مصرف باتری گوشی شما صرفه جویی شده و علاوه بر آن بر عمر باتری نیز افزوده می شود.

 

مواردی که با رعایت آنها در مصرف باتری گوشی صرفه جویی و عمر آن زیاد می شود:
1- تا وقتی باتری گوشی تخلیه کامل نشده -یعنی از نشانگر آن فقط 1 خط باقی مانده بود- آن را شارژ نکنید. همچنین در هنگام شارژ، آن را قطع نکنید و صبر کنید کاملأ شارژ شود. این مهمترین نکته در افزایش طول عمر باتری های قابل شارژ است.


2- اگر از بلوتوث استفاده نمی کنید آنرا خاموش کنید و تنها در مواقع مورد نیاز آن را روشن نمایید.


3- اگر در جاهایی مثل کوهستان هستید که گوشی تان آنتن نمی دهد، آن را خاموش کنید. چرا که گوشی برای یافتن اپراتور توان زیادی مصرف می کند.


4- مواردی مانند کمتر استفاده کردن از دوربین موبایل، ویبره، اینفرارد و امکانات مالتی مدیا نیز میتواند در کاهش مصرف باتری موثر باشد.


ویدیو مرتبط :
صرفه جویی در مصرف باتری در آی او اس ۹

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاكنون بیش از 40 میلیون دلار در مصرف برق صرفه‌جویی شده است



 

 

 

تاكنون بیش از 40 میلیون دلار در مصرف برق صرفه‌جویی شده است

 

معاون وزیر نیرو:

تاكنون بیش از 40 میلیون دلار در مصرف برق صرفه‌جویی شده است

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از صرفه جویی 40 میلیون دلاری در مصرف برق از زمان آغاز اجرای مرحله نخست قانون هدفمندی یارانه ها در كشور خبر داد.

'محمد بهزاد' افزود: با گذشت بیش از 20 روز از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها افزون بر 400 میلیون كیلووات ساعت در مصرف برق صرفه جویی شده است.

وی پیش بینی كرد: با تداوم روند كنونی، ارزش صرفه جویی مصرف برق سالیانه افزون بر یك میلیارد دلار شود.

بهزاد تصریح كرد: در 20 روز نخست اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، افزون بر 105 میلیون لیتر مصرف سوخت گازوییل نیروگاه‌ها كاهش یافته است.

معاون وزیر نیرو با بیان اینكه میزان مصارف برق در برخی از مناطق كشور تا 11 درصد كاهش یافته، تاكید كرد: متوسط مصرف انرژی در كل كشور نیز 51/6 درصد كاهش نشان می دهد.

این در حالی است كه وزیر نیرو نیز پیش از این تاكید كرده بود كه با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، پیمانكاران بیش از گذشته وارد میدان عمل خواهند شد تا با حمایت وزارت نیرو و دولت، سرمایه گذاری مطمئن‌تری را در حوزه آب و برق انجام دهند.

'مجید نامجو' گفت: هدفمندی یارانه‌ها آثار و بركات فراوانی برای شركتهای زیرمجموعه وزارت نیرو دارد چرا كه این شركتها را به مجموعه‌هایی كارآمد و با بهره وری بالا تبدیل می كند.

وی افزود: با هدفمندی یارانه‌ها، میزان تلفات شبكه‌های برق كاهش می یابد و از سویی نیروگاه‌ها و تجهیزات و خطوط انتقال برق بازسازی خواهد شد.

وزیر نیرو اظهار داشت: كاهش تلفات بخش عمده ای از مشكلات وزارت نیرو و صنعت برق كشور را حل می كند و موجب استفاده از انرژی الكتریكی هدر رفته می شود...../تحلیل:ایرنا