دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

شیوه نامه برگزاری مرحله دوم آزمون استخدامی



 

 

آزمون استخدامی

 

 

دستورالعمل و نحوه برگزاری مرحله دوم آزمون استخدامی كه مربوط به مصاحبه تخصصی است، ابلاغ شد.

به نقل از مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، براساس این شیوه نامه، در هر استان دو كمیته تحت عنوان كمیته تخصصی و كمیته اجرایی تشكیل می شود.

كمیته تخصصی با مسئولیت مستقیم مدیركل استان و متشكل از نماینده مدیر كل استان، نماینده معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری، رئیس امور اداری و تشكیلات، حراست، گزینش، ارزیابی عملكرد، اداره سنجش و افراد متخصص مرتبط با موضوع رشته شغلی از هر معاونت است كه مسئولیت نظارت بر مراحل آزمون و تأیید نهایی فهرست پذیرفته شدگان این مرحله را به عهده دارند.

در این شیوه نامه آمده است: كمیته اجرایی كه مسئولیت بررسی و تطبیق مدارك و شرایط احراز پذیرفته شدگان مرحله اول در رشته شغلی ثبت نامی براساس بند «و» آگهی استخدام و مفاد فصل هفتم و سایر موارد (حسب مورد) مندرج در قانون مدیریت خدمات كشوری را به عهده دارد، با مسئولیت اداره امور اداری و تشكیلات و عضویت حراست و ارزیابی عملكرد تشكیل می شود.

مواد و نحوه اجرای مصاحبه تخصصی كه بر اساس شاخص ها و معیارهای هر رشته شغلی و درصورت نیاز توسط واحدهای مرتبط ستادی وزارتخانه تعیین و ابلاغ می شود به طور هم زمان درسراسر كشور برگزار خواهد شد.

پس از طی مراحل قانونی استخدام و تأیید كلیه مراجع ذیربط حداكثر برابر ظرفیت استخدام از قبول شدگان نهایی این مرحله به ترتیب نمرات برتر و رعایت اولویت های قانونی به تفكیك قبول شده اصلی و ۱۰ درصد ذخیره تهیه و پس از تأیید اعضاء كمیته تخصصی حداكثر تا تاریخ ۱۵ مرداد به اداره كل امور اداری و تشكیلات ارسال شود تا پس از تائید هیئت عالی در وزارتخانه اقدامات اجرایی انجام شود.

در شیوه نامه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش تأكید شده است: همراه با انتشار اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول، فرم مشخصات گزینش دراختیار آنان قرار گرفته تا پس از تكمیل، همراه دو قطعه عكس و تصویر صفحات شناسنامه یا از طریق مراجعه حضوری به هسته گزینش آموزش و پرورش محل سكونت در ساعات اداری یا ارسال از طریق پست الكترونیكی یا ارسال به وسیله پست پیشتاز تحویل هسته گزینش محل اقامت كنند.

جدول برنامه زمانبندی مصاحبه تخصصی باید به تفكیك استان و شهر محل برگزاری و رشته تخصصی به دبیرخانه هیئت مركزی گزینش ارسال شود همچنین پیش از برگزاری مصاحبه تخصصی از نمایندگان صاحب نظر گزینش جهت حضور در جلسات مصاحبه تخصصی دعوت به عمل آمده و در فرم های مصاحبه تخصصی محل امضاء ناظر گزینش پیش بینی شود.

در پایان این شیوه نامه آمده است: با توجه به اهمیت موضوع و گستردگی این طرح درسطح كشور و لزوم صدور احكام استخدامی پذیرفته شدگان قطعی درتاریخ یكم مهر ۸۹ ، تمامی امكانات مورد نیاز هسته های گزینش علی الخصوص نیروی انسانی متخصص، وسایل نقلیه برای انجام تحقیق وتجهیزات و نیز بودجه لازم برای پرداخت حق الزحمه عوامل اجرایی و نیروهای پاره وقت دعوت به همكاری و سایر هزینه های ضروری پیش بینی و در اختیار قرار گیرد..../تحلیل: فارس


ویدیو مرتبط :
برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج مرحله‌ اول آزمون استخدامی آموزش...



 

نتایج مرحله‌ی اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش

 

نتایج مرحله‌ی اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش اعلام شد

نتایج مرحله‌ اول آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش از سوی مركز سنجش این وزارت‌خانه اعلام شد.
اسامی پذیرفته‌شدگان در لینك سایت مركز سنجش به نشانی http://aee.medu.ir و از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش به‌ آدرسwww.medu.ir قابل دسترسی است.
براساس این گزارش، اسامی داوطلبان پذیرفته شده‌ی مرحله‌ی اول آزمون، تا سه برابر ظرفیت مورد نیاز اعلام شده است .
براساس گزارش رسیده همه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون، لازم است با مراجعه به سایت وزارت آموزش و پرورش، به نشانی www.medu.ir و سپس لینك دبیرخانه هیات مركزی گزینش به نشانی http://gozinesh.medu.ir و مطالعه‌ی اطلاعیه‌ی مربوط، فرم اطلاعات فردی را از سایت مذكور دریافت و پس از تكمیل با 2 قطعه عكس پشت‌نویسی شده به همراه تصویر كلیه‌ی صفحات شناسنامه، حداكثر تا پایان وقت اداری روز شنبه 26تیرماه سال‌جاری از طریق پست پیشتاز به هسته گزینش اداره كل آموزش و پرورش استان محل سكونت خود ارسال كنند.
زمان و چگونگی برگزاری مرحله‌ی دوم آزمون كه به صورت مصاحبه‌ی تخصصی و یا عملی(حسب رشته )است و همچنین نحوه‌ی ارایه مدارك لازم توسط پذیرفته‌شدگان از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به ادارات كل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ می‌شود تا حداكثر ظرف مدت 15 روز آینده اطلاع‌رسانی شود.
این گزارش می‌افزاید: کارنامه افرادی که در این مرحله پذیرش نشده اند از روز شنبه 26تیرماه لغایت روز چهارشنبه 30تیرماه بر روی سایت مرکز سنجش قرار می‌گیرد .
در پایان گزارش آمده است؛ همان‌گونه كه در آگهی استخدام و اطلاعیه‌های قبلی مكرر به اطلاع داوطلبان محترم رسیده است، چنانچه در هر یك از مراحل فرآیند آزمون و جذب مشخص شود كه داوطلب فاقد شرایط مندرج در آگهی استخدام بوده ومدارك خلاف واقع ارائه داده است قبولی وی كان لم یكن تلقی می‌شود و حق هیچگونه اعتراضی ندارد...../تحلیل:ایلنا