دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

شیرآب را رمزگزاری کنید +عکس



مصرف بهینه انرژی از جمله آب این روزها در دستور کار بسیاری از کشورها قرار گرفته است چرا که ممکن است بسیاری از این منابع برای آینده باقی نماند.

مشکل کمبود آب چندسالی است که جلوه بیشتری پیدا کرده است و طرح های بسیار زیادی در مورد صرفه جویی این مایه حیات بخش ارائه شده است.

به تازگی یک دستگاه برای صرفه جویی در مصرف آب ساخته شده که به شما کمک می کند از مصرف بیش از اندازه آب جلوگیری کنید و همچنین میزان آب مصرفی را به شما نشان می دهد.

رمزگذاری , آب , شیر آب

بدون نیاز به برق ویا داشتن برنامه های پیچیده این دستگاه به شیر آب متصل می شود و می توانید آن را برنامه ریزی کنید تا به میزان آبی که شما تعیین می کنید از آن عبور کند.

این دیتگاه به گونه است که شما تعیین می کنید برای شستن دست ها فقط 2 لیتر آب مصرف شود و آن تنها دولیتر آب را برای شما آزاد می کند و بیش از آن مجاز به استفاده از آب نیستد.

شما همچنین می توانید قفل را رمزگذاری کنید تا عر کسی نتواند میزان اب مصرفی آن را تغییر دهد و این باعث می شود تا به مقدار زیادی در مصرف آب صرفه جویی شود.

رمزگذاری , آب , شیر آب

رمزگذاری , آب , شیر آب

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
شیرآب سحرآمیز !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خروج آب آتش‌زا از شیرآب! +عکس


یک خانواده اهل «دیکسی» در ایالت «لوئیزانا»ی آمریکا وقتی متوجه شدند آبی که از مشاهده صحنه شعله‌ور شدن آبی که از شیر آب منزلشان خارج می‌شود، شوکه شدند.

ایسنا: رسانه‌های محلی این ایالت گزارش دادند که این خانواده حدود یک سال با آب لوله‌کشی خود مشکلات مختلفی داشتند اما هیچکدام از این مشکلات تا قبل از کشف جدید دختر خانواده تا این حد برای آنها مشکل‌ساز نشده بود.

«خانواده پارکرز»، دو واحد مسکونی در ملک شخصی خود دارند که برای هر دو واحد یک چاه آب مشترک وجود دارد. «سارا» دختر خانواده به واحد دوم یعنی محل زندگی برادرش رفته و پس از امتحان آب لوله‌کشی منزل وی متوجه شد که این آب به حدی قابلیت اشتعال دارد که شعله آتش به سرعت پرده توری آشپزخانه را مشتعل می‌کند.

علاوه بر این «میگان پارکر»، 17 ساله از اعضای این خانواده در هنگام شستن ظرف‌ها دچار ضعف شدید شده بود که پزشکان علت آن را متوجه نشدند اما بعد معلوم شد که عامل آن استنشاق گاز متان بوده است.

به گزارش شبکه «کی‌اس‌ال‌ای‌نیوز»، این خانواده متوجه شدند به داخل چاه آب منزل آنها، گاز متان نفوذ کرده که به نظر آنها عامل آن، حفاری‌های نفتی یک کمپانی در نزدیکی منزل آنها است. این خانواده فعلا استفاده از آب چاه خصوصی خود را متوقف کرده و به استفاده از آب لوله‌کشی شهری روی بیاورند.