دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ششمین جشنواره قرآنی دانشجویان



 

انتصاب دبیر اجرایی ششمین جشنواره قرآنی دانشجویان دانشگاه جامع

 

 

انتصاب دبیر اجرایی ششمین جشنواره قرآنی دانشجویان دانشگاه جامع

 

 

دبیر اجرایی ششمین جشنواره قرآن دانشجویان دانشگاه جامع علمی كاربردی منصوب شد.

 


حسین بلندی، رئیس دانشگاه، طی حكمی سید علی فلاح، مدیر امور فرهنگی این دانشگاه را به عنوان دبیر اجرایی ششمین جشنواره قرآنی دانشجویان دانشگاه جامع علمی كاربردی منصوب كرد.

 


در حكم دبیر اجرایی ششمین جشنواره قرآن دانشجویان دانشگاه جامع علمی كاربردی آمده است: با توجه به سوابق ارزنده جنابعالی و به پیشنهاد معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، به این سمت منصوب می‌شوید.

 


شایسته است بر اساس آیین‌نامه و دستورالعمل‌های مربوط ، تمهیدات لازم را برای حضور پرشور و موثر دانشجویان دانشگاه جامع علمی كاربردی فراهم آورید.

 


گفتنی است مرحله كشوری ششمین جشنواره قرآنی دانشجویان دانشگاه جامع علمی كاربردی، تیر ۸۹ به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود.

 

 


ویدیو مرتبط :
ششمین ویژه برنامه آپاراتچی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم و عكس دانشجویی



 

 

ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم و عكس دانشجویی جمعه افتتاح می‌شود

 

ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم و عكس دانشجویی جمعه افتتاح می‌شود. مراسم گشایش ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم وعكس دانشجویی عصر روز جمعه هفتم خردادماه برگزار می‌شود.

 

مراسم گشایش ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم وعكس دانشجویی عصر روز جمعه هفتم خردادماه برگزار می‌شود.



‌افتتاحیه این دوره از جشنواره هفتم خرداد ماه در خانه هنرمندان آغاز شده و این جشنواره تا یازدهم خرداد ماه نیز ادامه دارد.



در این دوره از جشنواره ۱۱۰ فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و تجربی و ۲۶۹ قطعه عكس به نمایش درخواهد آمد. همچنین بیش از ۲۰۰ اثر خارجی به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارسال شده كه ۷۰ اثر خارجی به نمایش در می‌آید. ضمن آنكه در بخش بین‌الملل نیز ۳۴ فیلم ایرانی نیز نمایش داده خواهد شد.



جشنواره جشنواره‌ها یكی دیگر از بخش‌های جشنواره فیلم و عكس دانشجویی است كه در این بخش فیلم‌ها و عکس های دانشجویان که در جشنواره‌های معتبر دیگر پذیرفته و برگزیده شده‌اند و همچنین در پنج دوره قبلی این جشنواره برگزیده شده است، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.



برگزاری كارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه عكس، و ایجاد غرفه برای كانون‌های فیلم و عكس از جمله بخش‌های جنبی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم و عكس دانشجویی است.



بنابر این گزارش، پیروز كلانتری ،:«بهرام توکلی»،«سامان استرکی»،«سجاد شاهدی»،«فرناز خوشبخت» و «مجید موثقی» هیات انتخاب بخش فیلم و «فرهاد سلیمانی»،« مجید كورنگ بهشتی»،« غزاله هدایت» و «محسن راستانی» و «سارا زند وكیلی» هیات انتخاب و داوری بخش عكس جشنواره هستند.



لازم به ذكر است كه هیات داوران بخش فیلم نیز به زودی كار داوری آثار را نیز شروع خواهد كرد.


ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم و عكس دانشجویی هفتم تا یازدهم خرداد ماه با میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.



فیلم‌ها علاوه بر دانشكده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی در دانشكده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی واقع دردهكده المپیك و خانه هنرمندان نیز به نمایش درمی‌آید..../ خبرگزارى ايسنا