دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

شبکه فیبر نوری 100 گیگابیتی در کانادا!


از ما مدام می پرسند که این اخبار اینترنتی و سرعت اینترنت و پهنای باند و این چیزها را برای چی می نویسی؟ این خبرها که به گوش وزیر ارتباطات و فناوری نمی رسد. آیا سادیسم داری؟ آیا مازوخیسم؟ قصد ضدحال زدن؟

دانستنیها : از ما مدام می پرسند که این اخبار اینترنتی و سرعت اینترنت و پهنای باند و این چیزها را برای چی می نویسی؟ این خبرها که به گوش وزیر ارتباطات و فناوری نمی رسد. آیا سادیسم داری؟ آیا مازوخیسم؟ قصد ضدحال زدن؟ درحالی که حتی نمایندگان مجلس هم می گویند از جلساتشان با وزیر برای بالابردن سرعت اینترنت به جایی نرسیده اند.

این حرف ها چه فایده ای دارد؟ می خواهی ما را دق بدهی؟ و ما در پاسخ همین طور نگاه می کنیم و راستش هیچ توضیحی نداریم که بدهیم. اما مطلب ضدحال این بار این است:


ویدیو مرتبط :
دانشگاه رجاء - کاربرد فیبر نوری در شبکه ها 94/5/1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«جدایی نادر از سیمین» وارد شبکه نمایش خانگی آمریکا و کانادا شد + عکس



«جدایی نادر از سیمین» وارد شبکه نمایش خانگی آمریکا و کانادا شد + عکس

نسخه دی‌وی‌دی و بلو-ری فیلم برنده اسکار اصغر فرهادی از 21 اوت (31 مرداد) در آمریکای شمالی توزیع شده است.

به گزارش خبرآنلاین، شرکت سونی پیکچرز هوم اینترتینمنت فیلم «جدایی نادر از سیمین» را در قالب یک دیسک به زبان فارسی با زیرنویس انگلیسی و با درجه PG-13 روانه بازار کرده است. 

قیمت نسخه بلو-ری فیلم تحسین‌شده اصغر فرهادی 24 دلار و 98 سنت و نسخه دی‌وی‌دی آن 19 دلار و 96 سنت است.

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

روی جلد نسخه‌های دی‌وی‌دی و بلو-ری «جدایی نادر از سیمین» عکسی از پیمان معادی و لیلا حاتمی بازیگران اصلی فیلم دیده می‌شود و پایین عکس جمله «بهترین فیلم سال!» به نقل از راجر ابرت منتقد شیکاگو سان تایمز و جو مورگنسترن منتقد وال استریت ژورنال نوشته شده است.

«جدایی نادر از سیمین» داستان فروپاشی یک زندگی زناشویی در ایران معاصر را به تصویر می‌کشد. این فیلم برنده جوایز اسکار، گلدن گلوب و سزار بهترین فیلم خارجی همین طور جایزه خرس طلای جشنواره برلین 2011 شده است./خبرآنلاین