دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

سیستم سبز گرداننده «پاپ» چگونه کار می‌کند؟



سیستم سبز گرداننده پاپ , تصویر سیستم سبز گرداننده پاپ
اتحادیه حمل‌ونقل محیط بریتانیا مدتی پیش جزئیات مفهوم سیستم «گرداننده پاپ» را منتشر کرد که با نیروی پدال کار می‌کند.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طراح این سیستم یانیک رید، طراح دوچرخه مشهور «هورنستر و بایک باند» معرفی شده است.

به گفته این مبتکر، ایده طراحی گرداننده پاپ در زمان پاپ بندیکت شانزدهم مطرح شد؛ یعنی زمانی که در سال 2011 کمپانی «مرسدس» محصول ML430 SUV را به یک «گرداننده پاپ» هیبریدی گازی/الکتریکی تبدیل کرد.

در آن زمان بندیک شانزدهم ملقب به «پاپ سبز» خواهان اجرای گام منطقی بعدی و مسافرت به سبزترین شیوه ممکن شد.

این مفهوم سه چرخه دارای پنل‌های بدنه ضد انفجار است که از ترکیب سرامیک و تیتانیوم ساخته شده و همچنین مجهز به پنجره‌های Plexiglass هشت میلی‌متری و ضدگلوله است.

همچنین کابین این سیستم مجهز به نورافکن‌‎های نیازمند به نیروی برق پایین (موجود در سقف و کف) و ذخیره اکسیژن است.

این گرداننده دارای یک راننده در قسمت جلو خواهد بود که می‌تواند از یک موتور الکتریکی 1.5 کیلوواتی کمک بگیرد.

مفهوم ارائه‌شده هنوز بر روی برد طراحی است زیرا بدون داشتن دستور قاطع از واتیکان، تولید آن بسیار هزینه‌بر خواهد بود.

گفته می‌شود هزینه ساخت این سیستم سبز 228 هزار دلار امریکاست..... /  isna.ir


ویدیو مرتبط :
سیستم همکاری در فروش و بازاریابی اینترنتی روانشناس سبز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی جدید تراکتور:با سیستم امیر کار می کنیم



 

تونی اولیویرا, سرمربی تراکتور سازی, تونی اولیویرا سرمربی

 

 

گفتگوی اختصاصی با سرمربی جدید تراکتور / با سیستم امیر کار می کنیم

این تیم سال گذشته رشد خوبی داشته اما هیچ مربی در دنیا قول گرفتن جام را نمی دهد


سایت گل – تونی اولیویرا سرمربی جدید تراکتور سازی در شرایطی مسئولیت هدایت این تیم را به عهده گرفت که این تیم بعد کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ وسهمیه آسیای برای دفاع از عنوان خود وحضور قدرتمندانه در رقابت های اسیای به نظر کار سخت ودشواری را پیش رو دارد ، گفتگوی اختصاصی ما را با این مربی پرتغالی می خوانید.

 

با چه شناختی این مسئولیت را عهده دار شدید وآیا با آقای کی روش هم مشاوره ای داشته اید ؟

من با کی روش ارتباط نزدیکی دارم وحضور من با مشاوره ایشان صورت گرفته است ، من وهموطنانم از حضور این مربی در تیم ملی ایران خرسندیم وبه نظرم این رابطه می تواند انگیزه بازیکنان تراکتوررا برای حضور در تیم ملی کشورشان زیاد کند ، از طرفی کاستا سرمربی نفت آبادان هم از دوستان نزدیک من است و از کانال های  مختلف اطلاعات لازم را بدست آورده ام .

 

جذب بازیکنان با نظر شما صورت گرفته ؟

دو بازیکن پرتغالی با هماهنگی های من بوده ویکی از آنها در بنفیکا شاگرد خودم بود واطلاعات دیگری هم از طریق فلاویو لوپزبازیکن تراکتور در مورد بازیکنان گرفته بودم که درچه پستی احساس نیاز می شود .

 

به نظر مدیریت باشگاه گرفتن یک جام را مد نظر دارد آیا شما چنین قولی را داده اید ؟

من هم با مدیریت باشگاه هم عقیده هستم ، این تیم سال گذشته رشد خوبی داشته اما هیچ مربی در دنیا قول گرفتن جام را نمی دهد ولی من سعی خواهم کرد تجربیات حرفه ای خودم را در اختیار این تیم قراردهم تا بهترین عملکرد را داشته باشم ، آقای قلعه نویی این تیم را نایب قهرمان کرده ما باید عملکردمان بهتراز این باشد .

 

برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه خاصی دارید ؟

تا شروع فصل آینده این رقابت ها ما 24 بازی را باید در لیگ داخلی برگزار کنیم این می تواند نکته خوبی باشد تا من شناخت خوبی نسبت به بازیکنانم داشته باشم وبرنامه ریزی لازم را انجام دهم .

 

تغییر وتحولات کادر فنی تاثیرات خاص خود را دارد وبا توجه به حضور این تیم در رقابت های داخلی بعنوان یکی از مدعیان چه زمانی را برای رسیدن به تیم مورد نظر خود پیش بینی می کنید ؟

برای من مهم است که این انگیزه خیلی وجود دارد که یک تیم مدعی داشته باشیم ومن سعی خواهم کرد این رویا را به واقعیت تبدیل کنم وبا توجه به اینکه تغییرات در موجودیت تیم با کمترین حد روبرو بوده به نظرم ساختار تیمی سر جای خود باقی است ومنهم نمی توانم سیستمی را که امیر در این تیم کار کرده تغییر دهم ولی آلترناتیو های خواهم داشت وسیستم جدید نیازمند زمان بیشتری است وما این زمان را نداریم ، تنها با تمرینات خوب می توانیم تیمی خوب پیاده کنیم و نهایتا همه این ها بستگی به کیفیت بازیکنانی دارد که داریم .

 

تمرینات از کی شروع وبرنامه آماده سازی چگونه خواهد بود ؟

ما از یک هفته دیگر کارمان را شروع خواهیم کرد ودو اردوی داخلی وخارجی در دستور کار مان قرار دارد ..../سایت گل