دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

سبزی که سرطانتان را خاموش می‌کند



اخبار,اخبار علمی ,مواد ضد سرطان

 

اخبار علمی - سبزی که سرطانتان را خاموش می‌کند

کرفس حاوی گروه‌های متعددی از مواد ضد سرطان است که از پیشرفت سلول‌های سرطانی در بدن و به وجود آمدن توده‌های بدخیم و غده‌های سرطانی پیشگیری می‌کند.

عماد معصومی متخصص تغذیه و رژیم درمانی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران گفت: کرفس سبزی مفید و پرخاصیت است که مصرف آن خطر بیماری‌های زیادی را کاهش می‌دهد.

وی افزود: املاح و ویتامین‌های موجود در کرفس، از نظر کمیت و کیفیت به صورتی تنظیم شده که نظیر آن را نمی‌توان در غذاهای دیگر مشاهده کرد.

معصومی تأکید کرد: کرفس حاوی گروه‌های متعددی از مواد ضد سرطان است که از پیشرفت سلول‌های سرطانی در بدن و به وجود آمدن توده‌های بدخیم و غده‌های سرطانی پیشگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آب کرفس از بروز سلول‌های سرطانی تا حد بسیار زیادی پیشگیری می‌کند، یادآور شد: اسید فونولیک موجود در کرفس و آب آن، تأثیر و عمل نوعی هورمون را که در رشد و نمو تومورهای سرطانی و ابتلا به سرطان نقش دارد، خنثی می‌کند.

معصومی خاطرنشان کرد: آنتی‌اکسیدان‌های موجود در کرفس نیز خطر آسیب‌ سلول‌ها را برطرف کرده و از این طریق از بروز سلول‌های سرطانی پیشگیری می‌کند. 

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
سبزی خردکن - سبزی خردکن گریبکسی خانگی (نوا الکتریک)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انواع سبزی ها



انواع سبزی ها

برای دسترسی سریع تر به "انواع سبزی ها" میتوانید از جدول زیر استفاده کنید

کرفس
شاهی
گشنیز
ریواس
اسفناج
جعفری
خرفه
ریحان
پیازچه
تره
تربچه
شنبلیله
نعنا
شوید
ترخان
مرزه