دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ساخت گران‌ترین لپ تاپ جهان (+عکس)




اخبار علمی - ساخت گران‌ترین لپ تاپ جهان

این لپ‌تاپ فوق گران‌قیمت از صفحه نمایش ۱۷ اینچی ضد انعکاس نور مخصوصی بهره می‌برد که به‌طور انحصاری برای این لپ‌تاپ طراحی شده است. برخورداری از هارد ۱۲۸ گیگابایتی SSD، پورت‌های USB، VGA و شبکه LAN از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

یک لپ‌تاپ گران‌قیمت‌ با قیمت یک میلیون دلار و البته به‌طور کاملا سفارشی در اختیار خریداران میلیاردر قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا یکی از برندهای عرضه‌کننده این نوت‌بوک‌ها Luvaglio است.این برند که نوت‌بوکی با همین نام برای کاربران خاص و ویژه لپ‌تاپ به بازار عرضه کرده است، یکی از برندهای مطرح در زمینه عرضه لوکس‌ترین‌ها در بازار محصولات تکنولوژیکی است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,ساخت گران‌ترین لپ تاپ جهان

 

این لپ‌تاپ گران‌قیمت‌ با قیمت یک میلیون دلار و البته به‌طور کاملا سفارشی در اختیار خریداران میلیاردر قرار می‌گیرد.

این لپ‌تاپ فوق گران‌قیمت از صفحه نمایش ۱۷ اینچی ضد انعکاس نور مخصوصی بهره می‌برد که به‌طور انحصاری برای این لپ‌تاپ طراحی شده است. برخورداری از هارد ۱۲۸ گیگابایتی SSD، پورت‌های USB، VGA و شبکه LAN از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

همچنین این کامپیوتر از یک قطعه الماس رنگی به‌عنوان کلید پاور برای روشن شدن بهره می‌برد که این کلید علاوه بر مورد ذکر شده به‌عنوان یک سد امنیتی برای عدم دسترسی به اطلاعات سیستم مورد استفاده قرار می‌گیرد، چراکه فقط با قرار دادن این الماس در محل تعبیه شده برای آن می‌توان این لپ‌تاپ را روشن کرد.

سازنده لپ‌تاپ Luvaglio این امکان را برای خریدار فراهم کرده که بنا به سلیقه خود نسبت به سفارش مرغوبترین چرم جهان، فلزات گرانبها یا چوب طبیعی به‌عنوان بدنه لپ‌تاپ اقدام کند. در واقع این روش انتخاب بدنه است که تا حدودی باعث افزایش قیمت و همچنین پیچیدگی طراحی این نوع لپ‌تاپ شده است. 

اخبار علمی  - ایسنا


ویدیو مرتبط :
معرفی لپ تاپ TOSHIBA T1000، نخستین لپ تاپ جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساخت گران ترین تسبیح جهان (عکس)



 

 

ساخت گران ترین تسبیح ,گران ترین تسبیح جهان

 

بر هر یک از 99 دانه این تسبیح، یکی از نام های خداوند حک شده و ساخت آن، دو سال طول کشیده است. در این تسبیح بیش از نیم میلیون دلار، سنگ های قیمتی، استفاده شده است

 

یک لبنانی، گران ترین تسبیح جهان را ساخته است.

 

به گزارش جذاب نیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه، این تسبیح  از دانه های بیضی شکل  طلای سفید 18 عیار تشکیل شده است.

 

این تسبیح توسط یک لبنانی مقیم پاریس ساخته شده و شامل بیش از 16 هزار و 700 قطعه الماس و یاقوت آبی است.

 

"ناجی اوبا " که سال ها در زمینه ساخت جواهرات، فعالیت می کند ساخته  خود را " تسبیح الرحمان" نام گذاری کرده و می گوید قصد دارد آن را به عنوان گران قیمت ترین تسبیح دنیا در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.

 

بر هر یک از 99 دانه این تسبیح، یکی از نام های خداوند حک شده و ساخت آن، دو سال طول کشیده است. در این تسبیح بیش از نیم میلیون دلار، سنگ های قیمتی، استفاده شده است.

 

قرار است این تسبیح برای فروش، در یک مزایده رسمی در معرض خریداران قرار بگیرد./عصرایران