دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

زورآزمایی «فورد اِج» با «مورانو» و «سانتافه»


یک واقعیت مد این است که آدم های خوش تیپ به یک خودرو با ظاهری خوب نیاز دارند تا با تیپ و لباس آنها هماهنگ باشد.


ویدیو مرتبط :
زورآزمایی لکسوس lx570 با فورد راپتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فراخوان 200هزار دستگاه سانتافه اسپرت و سوناتا/ نقص در کیسه هوا



یک شرکت بزرگ سازنده خودرو در کره جنوبی برای برطرف کردن ایراد کیسه هوای در خودروهای سانتافه اسپرت و سوناتا فراخوان صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت هیوندای موتور به عنوان شرکت خودروسازی بزرگ کره جنوبی 199 هزار و 118 دستگاه سانتافه SUV را که بین آوریل 2006 و ژوئیه 2008 ساخته شده و 22 هزار و 512 دستگاه سوناتا که بین ژانویه و ژوئن امسال ساخته شده را فراخوان کرد.

 

خودروهای سانتافه,سانتافه,اخبار علمی

کیسه هوای این مدل از خودروهای سانتافه دارای اشکالی در سیستم طبقه بندی اشغال است که موجب می شود جان افرادی که جثه کوچکی دارند در معرض خطر قرار گیرد.

براساس اعلام سازمان ایمنی ترافیک بزرگراه ها در آمریکا، سیستم طبقه بندی اشغال نیازمند تنظیم مجدد است تا بتواند افرادی را که جثه های کوچکتر دارند را تشخیص دهد.

حسگردهای کیسه های هوای کناری سوناتا نیز نیازمند برنامه ریزی مجدد است چرا که ممکن است این کیسه های هوا بدون دریافت هیچ علامتی ناگهان باد شوند، نقصی که می تواند خطر ایجاد صدمه برای راننده و سرنشینان خودرو را به دنبال داشته باشد.

هیوندای موتور نام بخشی از گروه هیوندای کیا خودرو بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ سود، چهارمین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ تعداد فروش و نخستین خودروساز دنیا از لحاظ سرعت رشد است.

این شرکت در سال 1967 تاسیس شد و در حال حاضر دفتر اصلی این شرکت در شهر سئول کره جنوبی است؛ کارکنان این شرکت حدود 75 هزار نفر و ظرفیت تولید سالانه آن در شهر اولسان 1.6 میلیون است. محصولات این شرکت از طریق 6 هزار نمایندگی و نمایشگاه به 193 کشور دنیا صادر می شود.

کلمه هیوندای در زبان کره ای از دو کلمه هیون و دای تشکیل شده و به معنای مدرنیته است.... / خبرگزاری مهر