دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

زمان توزیع کارت و برگزاری کنکور کاردانی...



 

 

 

برگزاری کنکور

 

 

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح برخی جزئیات آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۸۹ گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۸۹ برای گروههای آموزشی مختلف در روز پنجشنبه ۷ مردادماه برگزار می شود.

 

حسین توکلی در گفتگو با بیان اینکه ۱۸۹هزار نفر در این کنکور ثبت نام کرده اند، گفت: این آزمون صبح و بعدازظهر پنجشنبه در ۳۵ شهرستان کشور برگزار می شود.

 

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: سئوالات کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته به صورت تستی طراحی و مانند کنکور سراسری دفترچه سئوالات شخصی سازی شده است.

 

وی درباره زمان توزیع کارت این آزمون نیز گفت: کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی طی روزهای ۴ تا ۶ مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org توزیع می شود..../تحلیل:مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد مهر ماه 97

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان توزیع کارت کنکور ارشد فراگیر پیام نور / زمان برگزاری آزمون



اخبار ,اخبار دانشگاه ,کنکور ارشد فراگیر پیام نور

 

اخبار دانشگاه - برگزاری آزمون در روز جمعه؛
آغاز توزیع کارت کنکور ارشد فراگیر پیام نور از امروز

توزیع کارت شرکت در آزمون فراگیر دوره های كارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 93 (نوبت چهاردهم) از امروز 11 شهریورماه آغاز شد و داوطلبان تا ساعت 24 روز پنجشنبه 13 شهریورماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از کارت خود پرینت تهیه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر،  داوطلبان می توانند برای مشاهده کارت خود از یكی از چهار روش جستجو بر اساس شماره پرونده مشخصات فردی، جستجو بر اساس کد پیگیری، جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی، جستجو بر اساس مشخصات فردی کارت خود را دریافت کنند.

آزمون دوره‌های فراگیر مقطع كارشناسی ارشد دانشگاه پیام­ نور سال 93 صبح روز جمعه 14 شهریورماه در 92 شهرستان مختلف كشور با رقابت 78 هزار و 931 نفر برگزار می شود.

داوطلبان پس از پرینت كارت شركت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی براساس توضیحات بند «ب» باید به سایت سازمان و یا باجه­ های رفع نقص كارت مندرج در جدول اعلام شده مراجعه کنند.

چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 9، 10، 11، 12و 15 (شامل نام خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، كد ملی، موسسه فارغ‌التحصیلی، معدل مقطع كارشناسی، معدل مقطع كاردانی «مربوط به دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان مقطع كارشناسی ناپیوسته»، و كدرشته‌ محلهای انتخابی براساس اولویت علاقه داوطلب) كارت شركت در آزمون مشاهده کنند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذكور حداكثر تا تاریخ 14 شهریورماه منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند و در صورتیكه نسبت به بندهای 3 و 8 (جنس و معلولیت) تفاوتی مشاهده کردند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

چنانچه عكس الصاقی به كارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عكس و كارت ملی یا شناسنامه عكسدار برای اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ 8:30 (هشت و سی دقیقه‌) آغاز می‌ شود. در ورودی حوزه­ های امتحانی رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت صبح) بسته خواهد شد. لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

اخبار دانشگاه - مهر