دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

رویایی برای رانندگان خونسرد +عکس



بنتلی یک کارخانه های خودروسازی انگلیسی است که محصولاتش از جمله منحصر به فردترین خودروهای دنیا هستند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، "بنتلی" به تازگی خودرویی را طراحی کرده است که از هرنظر قابلیت های بسیار زیادی دارد و قرار است آن را با نام " aero ace" وارد بازار کند.

این خودرو دارای یک طراحی آیرودینامیک است که سرعت آن را چندین برابر خودروهای روز دنیا می کند همچنین بدنه خارجی آن یکی از زیباترین و همچنین عجیب ترین طراحی ها را دارد.

طراحی خودرو جدید , تصاویر خودروی جدید
این خودرو قرار است با یک موتور الکتریکی وارد بازار شود و سازندگان آن ادعا کرده اند که به خاطر طراحی متفاوت و همچنین آیرودینامیک بودن آن هیچ صدای وارد این خودرو نمی شود.
مسئولین "بنتلی" گفته اند که به خاطر نبود هیچ سروصدایی و در عین حال بالا بودن سرعت این خودرو آرامش خاصی را به راننده القا می کند که او در خونسردی تمام کار خودش را انجام دهد.

طراحی خودرو جدید , تصاویر خودروی جدید

طراحی خودرو جدید , تصاویر خودروی جدید

طراحی خودرو جدید , تصاویر خودروی جدید

طراحی خودرو جدید , تصاویر خودروی جدید

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
ویرایش رمانتیک و رویایی عکس در فتوشاپ،ساخت تصاویر رویایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معماری های رویایی ولی واقعی! / عکس