دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

رونمایی دو تبلت جدید از سری Galaxy Tab S



اخبار علمی - رونمایی دو تبلت جدید از سری S Galaxy Tab

 سامسونگ دو تبلت جدید خود از سری Galaxy Tab S را در دو اندازه ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچ رونمایی کرد.

به نقل از دیلی‌تک این تبلت ها که در واقع برای رقابت با آیپدایر و آیپد مینی به میدان آمده‌اند، از نمایشگرهای Super AMOLED بهره می برند تا تصاویری بهتر، قوی تر و روشن تر ارائه کنند. ضخامت این تبلت ها 6.6 میلیمتر است و با قابلیت Sidesync 3.0 امکان پاسخگویی تماس های تلفنی وارده به تلفن Galaxy شما بر روی تبلت وجود دارد. در ضمن می توانید با این 2 تبلت به دسکتاپ کامپیوتر ویندوزی خود نیز دسترسی داشته باشید.

سامسونگ بر روی 4 ویژگی بارز این 2 تبلت تاکید دارد؛ اول نمایشگر آنها که دارای رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل (2K) است، دوم طراحی باریک و سبک، سوم ارتباط بی نقص و آسان با تلفن ها و لپتاپ ها و گزینه چهارم امنیت.

مدل 8.4 و 10.5 اینچی گلکسی تب اس به ترتیب دارای باتری 4900 و 7900 میلی آمپر ساعتی هستند که تا 11 ساعت تماشای ویدیو با کیفیت 1080p را امکان پذیر می‌کند.

مشخصات فنی این دو تبلت عبارت هستند از: ضخامت: 6.6 میلیمتر (1 میلیمتر باریک تر از آیپد)، وزن 294 و 465 گرمی به ترتیب برای مدل 8.4 و 10.5 اینچی، کاورهای ساده و کتابی در رنگ های سفید، آبی، قرمز، عاجی و مشکی، کیبورد بلوتوث برای استفاده در حالت لپتاپی، پردازشگر 8 هسته ای؛ 4 هسته 1.9 گیگاهرتزی + 4 هسته 1.3 گیگاهرتزی، 3 گیگابایت رم، حافظه 16 یا 32 گیگابایتی و اندروید 4.4 کیت‌کت.

مدل 8.4 اینچی با قیمت 399 دلار و مدل 10 اینچی با 499 دلار به فروش خواهد رسید.

 اخبار,اخبار علمی,گلکسی تب اس

مدل 10.5 اینچی گلکسی تب اس
 
اخبار,اخبار علمی,گلکسی تب اس

مدل 8.4 اینچی گلکسی تب اس


اخبار علمی - فارس 


ویدیو مرتبط :
معرفی تبلت Samsung Galaxy Tab S 8

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از تبلت تبدیل‌شدنی Galaxy TabPro S سامسونگ



تبلت,تبلت Galaxy TabPro S,تبلت تبدیل‌شدنی Galaxy TabPro S سامسونگ

تبلت Galaxy TabPro S

 

تبلت تبدیل‌شدنی Galaxy TabPro S سامسونگ
ظاهراً سال جدید میلادی قرار است پر از تبلت‌های ویندوز 10 باشد. سامسونگ در کنفرانس نمایشگاه CES 2016 از تبلت جدید 12 اینچی خود با نام Galaxy TabPro S رونمایی کرد. این تبلت تبدیل شدنی می‌تواند رقیبی برای سرفیس پرو مایکروسافت و به خصوص آی‌پد پرو اپل باشد.

 

تبلت,قیمت تبلت Galaxy TabPro S,تبلت تبدیل‌شدنی Galaxy TabPro S سامسونگ

تبلت,تبلت Galaxy TabPro S,تبلت تبدیل‌شدنی Galaxy TabPro S سامسونگ

تبلت Galaxy TabPro S سامسونگ 693 گرم وزن دارد

 

 تبلت,تبلت Galaxy TabPro S,تبلت تبدیل‌شدنی Galaxy TabPro S سامسونگ

تبلت Galaxy TabPro S

 

جالب این‌جاست که برای اولین بار سامسونگ محصولی غیراندرویدی با نام Galaxy معرفی می‌کند. تبلت 12 اینچی تنها 6.3 میلی‌متر ضخامت و 693 گرم وزن دارد و به این ترتیب گزینه سبک‌تر و باریک‌تری نسبت به سرفیس و آی‌پد پرو محسوب می‌شود. کیفیت ساخت بدنه بسیار خوب است و سامسونگ مانند خانواده گلکسی اس 6 از یک قاب فلزی در اطراف تبلت Galaxy TabPro S استفاده کرده است. درگاه شارژ دستگاه به USB Type-C ارتقا یافته و باتری نیز 5300 میلی‌آمپرساعتی است. سامسونگ قرار است یک تبدیل ویژه برای اضافه کردن به درگاه‌ها و قابلیت اتصال سایر وسیله‌ها مانند HDMI را نیز فراهم کند.

 

تبلت,مشخصات تبلت Galaxy TabPro S,تبلت تبدیل‌شدنی Galaxy TabPro S سامسونگ

تبلت Galaxy TabPro S سامسونگ 693 گرم وزن دارد

 

TabPro S به نسل ششم پردازنده Core M اینتل با دو هسته 2.2 گیگاهرتزی مجهز شده و به همراه 4 گیگابایت رم و حافظه SSD با ظرفیت 128 یا 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. صفحه‌نمایش 12 اینچی تبلت Galaxy TabPro S از نوع Super AMOLED و با وضوح 2560 در 1440 پیکسل بوده و به این ترتیب احتمالاً گزینه بهتری نسبت به رقبا محسوب می‌شود. این تبلت همچنین با یک کیبورد سخت‌افزاری جداشدنی عرضه شده که تجربه کاربری با ویندوز 10 را تکمیل خواهد کرد.

 

مشخصات تبلت TabPro S,تبلت Galaxy TabPro S,تبلت تبدیل‌شدنی Galaxy TabPro S سامسونگ

تبلت Galaxy TabPro S

 

دوربین‌های جلو و پشتی 5 مگاپیکسلی، GPS و اتصال پرسرعت 4G LTE نیز برای تبلت Galaxy TabPro S در نظر گرفته شده تا آن را کمی شبیه به تبلت‌های اندرویدی این شرکت کند. کیبورد این تبلت دکمه‌هایی با اندازه بزرگ دارد و تایپ با آن راحت است اما شاید مهم‌ترین ویژگی این کیبورد وجود یک تگ NFC بوده که یک ویژگی منحصربه‌فرد دارد: کافیست گوشی خود را با آن لمس کنید تا بتوانید از حسگر اثر انگشت گوشی برای ورود به ویندوز استفاده کنید!
سامسونگ قصد دارد تبلت Galaxy TabPro S را ماه آینده در دو نسخه WiFi تنها و WiFi+4G وارد بازار کند اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

منبع : farnet.ir