دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

روش های جدید برای کاهش وزن؛ لاغری همراه با اعتیاد!



 

 

لاغری

 

 

 

قیمت ارزان و در دسترس بودن از عوامل گسترده شدن مصرف شیشه در سطح کشور است.

گرچه انجام درمان های لاغری و چاقی در آرایشگاه غیرقانونی است اما خبرها حاکی از این است که شیشه هم به روش های لاغری برخی از آرایشگاه ها افزوده شده است؛ این در حالی‌ست که پزشکان و روانشناسان معتقدند که مصرف شیشه شاید در نگاه اول باعث لاغری شود چون اشتهای فرد را کور می‌کند اما عوارض مصرف آن فوق العاده خطرناک است و درصد قابل توجهی از مصرف کنندگان این ماده دچار جنون، خودکشی و حالت‌های روانی شدید غیرقابل بازگشت می‌شوند.

ماده اعتیادآور شیشه از دسته مواد محرک موسوم به متاآمفتامین است که با نام های «اسپید» و «کریستال متث» هم شناخته می‌شود.

بی اشتهایی یکی از نشانه‌های بالینی مصرف ماده محرک شیشه است که همزمان با آزادسازی مواد انرژی زای بدن می‌تواند منجر به آن شود که مصرف کننده ساعت‌های طولانی بدون نیاز به غذا فعالیت کند و احساس گرسنگی نکند.

قیمت ارزان و در دسترس بودن از عوامل گسترده شدن مصرف شیشه در سطح کشور است و مقابله با تولید و توزبع آن با توجه به خانگی شدن تولید این مواد در کشور و ارزان بودن دستگاه‌های درست کردن آن، دیگر به عنوان یک مشکل بزرگ در میان مسئولان ناجا و ستاد مبارزه با مواد مخدر تبدیل شده است؛مشکلی که مسئولانی مانند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، آن را یک معضل ملی می‌داند..../تحلیل:جام جم


ویدیو مرتبط :
کاهش وزن و لاغری با طب سوزنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روش جدیدی برای کاهش وزن/ روغن زیتون بو کنید!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

روش جدیدی برای کاهش وزن/ روغن زیتون بو کنید!

پژوهش های جدید حاکی از آن است که مصرف روغن زیتون موجب ایجاد حس سیری در انسان می شود بر اساس این مطالعات حتی بو کردن روغن زیتون نیز تاثیر مشابهی دارد.

به گزارش خبرگزاریی مهر، مصرف غذاهای کم چرب موجب کاهش وزن می شود و دستکم مانع از بروز افزایش وزن می شود.

اما از آنجا که این غذاها کالری کمتری دارند افراد سعی می کنند با مصرف بیشتر غذا بر احساس سیر نشدن غلبه کنند.

اکنون یک مطالعه جدید نشان می دهد چگونه روغن و چربی های طبیعی حس کردن احساس سیری را پس از خوردن غذا تنظیم می کنند.

محققان دانشگاه موشن آلمان و وین اتریش چهار چربی و روغن مختلف از چربی گوشت، چربی کره، روغن کلزا و روغن زیتون را مورد بررسی قرار دادند.

طی یک دوره سه ماهه داوطلبان این بررسی به عنوان مکملی برای رژیم غذایی طبیعی خود، هر روز ماست کم چرب غنی از این یکی از این چربی ها را مصرف کردند. در این بین روغن زیتون بیشتری تاثیر را ایجاد احساس سیری داشت.

افرادی که از روغن زیتون استفاده کرده بودند در جریان خونشان غلظت بیشتری از هورمون سیری سروتونین داشتند. آنها ماست دارای روغن زیتون را بسیار سیرکننده می دانستند.

طی این دوره هیچ یک از اعضای این گروه دچار افزایش چربی در بدن و همچنین افزایش وزن نشدند.

این یافته ها نشان داد بوی روغن زیتون نیز می تواند سیری را تنظیم کند./مهر