دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

روش جدید محققان برای افزایش طول عمر



افزایش طول عمر

روش جدید محققان برای افزایش طول عمر

محققان علوم پزشکی اعلام کردند با کاهش کارکرد میتوکندری سلول ها ، توانسته اند طول عمر موش آزمایشگاهی و کرم ها را افزایش دهند.

به گزارش آریا، محققان در مقاله ای در شماره اخیر نشریه نیچر اعلام کردند با کاهش بیان یک پروتئین مهم در میتوکندری می توان طول عمر کرم نماتود و موش را افزایش داد.

دکتر ریچارد میلر و همکارانش در دانشگاه میشیگان اعلام کردند در واقع می توان با تغییر کارکرد میتوکندری ، طول عمر را افزایش داد.

از دیرباز ارتباط بین میتوکندری و سلامت ، مشخص بود و برخی شواهد نشان می داد می توان با مهار کارکرد میتوکندری از بروز برخی بیماری ها همچون دیابت جلوگیری کرد.

ولی یافته اخیر محققان بسیار جالب است و می توان با یافتن برخی داروها که در این مسیر موثرند ، طول عمر موجودات زنده از جمله انسان را افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، محققان امیدوارند بتوانند نتایج این مطالعه را بر روی انسان نیز تعمیم دهند./آریا

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
روش فعال کردن ART Mode روی LG G3 - افزایش طول عمر باتری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب‌ترین روش‌ها برای افزایش طول عمر + تصاویر



اخبار علمی - عجیب‌ترین روش‌ها برای افزایش طول عمر + تصاویر

آیا واقعا ممکن است که شخصی تا سن صد سالگی با شادی و خوشحالی زندگی کند؟ خبر خوشحال کننده این است که بدن شما طوری طراحی شده است که تا صد سال هم می‌تواند به خوبی زندگی کند. فقط باید راه آن را پیدا کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در اینجا بر اساس آخرین تحقیقات به نکته‌های علمی در مورد طول عمر و افزایش سلامتی بدن اشاره می‌کنیم.

۱. مکمل چای سبز

 

اخبار ,اخبار علمی ,راه های افزایش عمر

 
۲. اگر از کمبود انرژِی رنج می‌برید قرص‌های گیاهی جدیدی به ویژه برای زنان طراحی شده است که مواد اصلی آن اکتیل و اسید آمینه‌های ضروری است.

 

اخبار ,اخبار علمی ,راه های افزایش عمر

 
۳. مکمل آرتروز
مکمل گلوکوزامین است که تحقیقات نشان می‌دهد برای کاهش درد‌های جسمی و افزایش طول عمر مصرف آن ضروری است.

 

اخبار ,اخبار علمی ,راه های افزایش عمر

 
۴. مکمل تقویت مغز
این قرص زردرنگ می‌تواند نقش موثری در جلوگیری از آلزایمر داشته باشد و امگا ۳ نیز مانند این مکمل است.

 

اخبار ,اخبار علمی ,راه های افزایش عمر

 
۵. مکمل قلب
این مکمل به رگ‌های خونی کمک می‌کند و ماهیچه و عضله‌های قلب را برای افزایش طول عمر تقویت می‌کند و خطرات حملات قلبی را کاهش می‌دهد.

 

اخبار ,اخبار علمی ,راه های افزایش عمر

 
۶. مکمل استخوانی
کاهش توده استخوانی شایع‌ترین بیماری بعد از ۴۵ سالگی محسوب می‌شود اما با مصزف این دارو که حاوی ویتامین د است می‌توان سلامتی بدن را تضمین کرد.

 

اخبار ,اخبار علمی ,راه های افزایش عمر


۷. مکمل تنفس
این مکمل با تنظیم آنزیم‌های بدن تنفس را راحت می‌کند و درد و مشکلات بلعیدن را کاهش می‌دهد و انرژِی بدن را افزایش می‌دهد و افسردگی را از بین می‌برد و افزایش طول عمر را تضمین می‌کند.

 

اخبار ,اخبار علمی ,راه های افزایش عمر

 اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران