دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

رمز پنهان و بسیار جالب در انگشت حلقه



 

 

رمز پنهان و بسیار جالب در انگشت حلقه

 

مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید تا معجزه ای شگفت انگیز را متوجه شوید. ابتدا کف دو دست تان را روبه روی هم قراردهید و دو "انگشت میانی" دست های چپ و راست تان را پشت به پشت هم بچسبانید. چهار انگشت باقی مانده را از نوک آن ها به هم متصل کنید. به این ترتیب، تمامی پنج انگشت به قرینه شان در دست دیگر متصل هستند.

 

▪ سعی کنید " انگشت های شست " را از هم جدا کنید. انگشت های شست، نمایانگر " پدر و مادر" هستند. انگشت های شست می توانند از هم جدا شوند زیرا تمام انسان ها روزی می میرند. به این صورت پدر و مادر، روزی ما را ترک خواهند کرد و خود ما نیز زمانی که شریک زندگی مان را انتخاب کنبم ،خانه ی پدری را ترک می کنیم .

 

▪ دوباره انگشت های شست را به هم متصل کرده و سعی کنید "انگشت های دوم" را از هم جدا نمایید. انگشت های دوم (انگشت اشاره) نمایانگر "خواهران و برادران" هستند. آنان هم برای خود ، همسر و فرزندانی دارند. این هم دلیلی است که آنان ما را ترک کنند.

 


رمز پنهان و بسیار جالب در انگشت حلقه

 

 

▪ حال پس از متصل کردن انگشت های اشاره ، سعی کنید " انگشت های میانی " را از هم جدا کنید. انگشت های میانی، نمایانگر "خود" ما هستند که وجود آن ها نشانه ارتباط ما با کل اعضای خانواده می باشد.

 

▪ اکنون انگشت های میانی را روی هم بگذارید و "انگشت های کوچک" را از هم جدا کنید. انگشت کوچک، نماد "فرزندان" هستند. دیر یا زود آنان ما را ترک می کنند تا به دنبال زندگی خود بروند.

 

▪ انگشت های کوچک را نیز روی هم بگذارید. سعی کنید "انگشت های چهارم" (همان ها که در آن حلقه ازدواج را قرارمی دهیم) را از هم باز کنید. به احتمال زیاد متعجب خواهید شد که به سختی می توانید آن ها را از هم باز کنید به این دلیل که آن ها نماد " زن و شوهر " هستند و برای تمام عمر به هم متصل باقی می مانند.

 

عشق های واقعی همیشه و همه جا به هم متصل باقی خواهند ماند. هر چند مطلب فوق یک افسانه ی چینی است اما اگر هر کدام از ما با این حس که پیوندمان با همسرمان ناگسستنی است و تحت هر شرایطی باید در کنار هم بمانیم زندگی مشترک را شروع کنیم ، آن وقت خیلی بهتر با مشکلات که لازمه ی هر زندگی است کنار می آئیم.


ویدیو مرتبط :
با رمز تصویری و اثر انگشت در ویندوز 10

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راز بلندی انگشت حلقه مردان از سبابه چیست؟!



 

راز بلندی انگشت حلقه مردان از سبابه چیست؟!

 

زیست شناسان دانشگاه فلوریدای آمریكا موفق به كشف علت بلندتر بودن انگشت حلقه مردان از انگشت سبابه آنها و عكس این موضوع در زنان شدند.

 

طبق یافته های این محققان، نسبت انگشت مردان و زنان به واسطهی تعادل هورمونهای جنسی در طول مراحل اولیه رشد جنینی تعیین میشود.

 

تفاوت چگونگی تاثیر هورمونهای مردان و زنان بر گیرندهها، بر رشد انگشتها تاثیرگذار است.

 

یافته های این پژوهش، یك تعبیر ژنتیكی برای آن دسته از تحقیقاتی كه میان نسبت انگشتها با صفاتی چون تعداد اسپرمها، پرخاشگری، گرایش جنسی و همچنین قابلیتهای ورزشی برای مشكلات سلامتی مانند درخودماندگی، افسردگی، حمله قلبی و سرطان سینه ارتباط برقرار كرده، فراهم میكند.

 

كشف این كه رشد انگشتها مستقیما توسط عملكرد گیرندههای آندروژن و استروژن كنترل میشود، این مطلب را تایید میكند كه نسبت انگشتها یك اثر مادامالعمر محیط هورمونهاست.


نسبت انگشت، عملكرد هورمونهای آندروژن و استروژن در زمان قبل از تولد را منعكس میكند.

 

محققان در آزمایشهای خود بر روی موش دریافتند كه انگشتهای در حال رشد جنینهای موش نر و ماده توسط گیرندههای هورمونهای جنسی كنترل میشوند.

 

آنها با دنبال كردن رشد قبل از تولد جوانه دست موش، اثرات علامتدهی ژنی هورمونهای آندروژن – موسوم به تستسترون- و استروژن را كنترل كردند.

 

اساسا، آندروژن بیشتر، برابر با انگشت چهارم نسبتا بلندتر است و استروژن بیشتر، منجر به ظاهر زنانه میشود.


این بررسیها نشان داد كه چگونه این علامتهای هورمونی، میزان تقسیم سلولهای پیشساز اسكلتی را كنترل میكند و این كه استخوانهای مختلف انگشت دارای سطوح متفاوتی از حساسیت به آندروژن و استروژن هستند.

 

در بسیاری از فرهنگها، انگشت حلقه نسبتا بلندتر در مردان، به عنوان نشانه باروری در نظر گرفته میشود.

 

محققان هنگام مسدود كردن گیرنده های تستسترون، نسبت انگشت زنانه، هنگام افزودن تستسترون، نسبتهای مردانه و هنگام افزودن استروژن نسبتهای زنانه را به دست آوردند.

 

یافته های این تحقیقات میتواند به درك منشاء رفتارها و بیماریها كمك كند.

 

 

منبع : forum.zirmizi