دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

دوچرخه‌ای که با تلفن همراه کنترل می شود +تصاویر



این روزها بسیاری از کشورها در حال گسترش فرهنگ دوچرخه سواری هستند چرا که دود ناشی از خودروها زمین را نابود کرده است و دیگر جایی برای سوخت های فسیلی باقی نمانده است.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، در بیشتر کشورها از جمله ایران فرهنگ استفاده از دوچرخه به صورت روز افزون در حال گسترش است و در این میان طراحان نیز بیکار نیستند و طرح هایی عالی برای ارتقا سطح دوچرخه ها ارائه می دهند.

"ریچارد هث" استرالیایی به تازگی دوچرخه ای به نام آسمان آبی "BlueSkyBike" را طراحی کرده که درنوع خود بسیار جالب و کاربردی است. از همین رو منتقدان نیز به این طرح او روی خوش نشان داده و از آن به عنوان یک طرح بسیار سالم یاد کرده اند.

دوچرخه, امکانات , مطالب خواندنی

یکی از قابلیت های بسیار خوب این دوچرخه حمل و نقل آسانش است چرا که می توان آن را به راحتی جمع کرد و حالت تاشوی آن انعطاف پذیری خاصی به دوچرخه می دهد.

این دوچرخه همچنین به یک موتور برقی نیز مجهز شده که انرژی لازمش را از رکاب زدن دریافت می کند و در زمان های خاص که نیاز به این انرژی است می توان آن را استفاده کرد.

نکته دیگری که باید به آن اشاره شود توانایی این دوچرخه در برقراری ارتباط با تلفن همراه است. تنها کافی است تا تلفن تان را در محل تعیین شده روی فرمان دوچرخه قرار دهید و سپس با استفاده از یک نرم افزار از میزان شارژ باتری، سیستم های برق رسانی و ... آگاه شوید.

دوچرخه, امکانات , مطالب خواندنی

دوچرخه, امکانات , مطالب خواندنی

دوچرخه, امکانات , مطالب خواندنی

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
کنترل خودرو از طریق تلفن همراه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شومینه هوشمند رومیزی که با تلفن همراه کنترل می‌شود+تصاویر



اخبار,اخبار تکنولوژی,شومینه هوشمند

فناوری شومینه هوشمند پلانیکا (Planika)، یک سیستم احتراق پاک محسوب می‌شود که تنها گرما، دی‌اکسید کربن و بخار آب تولید می‌کند.

این فناوری موسوم به BEV شامل سوزاندن سوخت زیستی اتانول تا دمای 72 درجه سانتیگراد است؛ در این زمان دستگاه شروع به تولید بخار می‌کند. المنت حرارتی دستگاه در این مرحله تا 1300 درجه سانتیگراد گرم‌ شده و بخارات را مشتعل می‌کند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,شومینه هوشمند

 شومینه هوشمند BEV

 

از آنجاکه تماس مستقیم بین سوخت و شعله وجود ندارد، فناوری BEV باعث تولید خاکستر یا دود نشده و یک احتراق پاک محسوب می‌شود که تنها گرما، دی‌اکسید کربن و بخار آب تولید می‌کند.

در این دستگاه رومیزی 15 حسگر ایمنی تعبیه شده است که حرارت، انتشار دی‌اکسید کربن و مصرف سوخت را کنترل می‌کند؛ همچنین یک میکروپردازشگر برای استفاده ایمن از این فناوری در نظر گرفته شده است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,شومینه هوشمند

  شومینه هوشمند BEV

 

این فناوری مجهز به سیستم وای‌فای داخلی است که امکان همگام‌سازی و کنترل عملکرد از طریق تلفن‌همراه را فراهم می‌کند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,شومینه هوشمند

 شومینه هوشمند BEV

اخبار,اخبار تکنولوژی,شومینه هوشمند

 کنترل شومینه هوشمند با تلفن همراه

 

اخبار علمی - ایسنا