دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

دمبل ویژه انگشت شست! +عکس



دمبل ویژه انگشت شست! +عکس

یکی از آسان ترین روش های ارتباطی این روزها استفاده از پیامک و ایمیل است زیرا تلفن همراه و اینترنت تقریبا در دسترس اکثر مردم دنیا قرار دارد. روزانه میلیاردها پیامک در دنیا میان تلفن های همراه جا به جا می شود.

افراد زیادی در دنیا از پیامک استفاده می کنند و عده ای نیز به آن اعتیاد پیدا کرده اند به طوری که همیشه تلفن همراه را در دست دارند و در حال پیامک زدن هستند. اکثر افرادی که پیامک میزنند معمولا از شست دستشان استفاده می کنند به همین علت بعد از مدتی دچار مشکلاتی خواهند شد. 


"تامبل" یک وسیله ورزشی است که به تازگی طراحی و وارد بازار شده است. این وسیله که یک دمبل در سایز بسیار کوچک است برای آن دسته از افرادی طراحی شده که روزانه بیش از 100 پیامک میزنند. این افراد معمولا از ناحیه شست دچار دردهای سختی می شوند.


تحقیقات نشان می دهد که تنها در انگلستان 26 میلیون نفر از مشکل شست دست رنج می برند و در دنیا این افراد می توانند به 200 میلیون نفر هم برسند. از این رو ورزش دادن و انجام نرمشی برای شست دست می تواند از مشکلات بزرگتر جلوگیری کند.

 

دمبل,تامبل,دمبل ویژه انگشت شست


دامبل دور شست قرار می گیرد و اگر روزانه با آن ورزش کنید دیگر دردهای عضلانی از بین خواهند رفت. این وسیله عجیب در روز اول فروشش با استقبال خوبی روبرو شد زیرا هیچ کس دوست ندارد به خاطر پیامک زدن درد بکشد.


این دمبل شست تنها 250 گرم وزن دارد و تنها برای پیامک بازها نیست و افرادی که مدت طولانی به تایپ کردن مشغول هستند نیز می توانند از آن استفاده کنند. این وسیله با اینکه ایده ای عجیب است اما می تواند به سلامت انسان کمک کند..../yjc.ir


ویدیو مرتبط :
نقش مهم انگشت شست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیوند انگشت پا به شست دست! +عکس


یک کارگر چینی که یک سال و نیم پیش هنگام کار در کارخانه انگشت شصت خود را از دست داده بود، با پیوند انگشت پا به دستش خبر ساز شد.

روزگارنو: یک کارگر چینی که یک سال و نیم پیش هنگام کار در کارخانه انگشت شصت خود را از دست داده بود، با پیوند انگشت پا به دستش خبر ساز شد.

 هوژیو هیانگ نام مردمیان سالی است که تحت عمل جراحی قرار گرفت و طی آن،انگشت سبابه پای چپش به انگشت شصت دست راستش پیوند خورد. در حال حاضر این عمل پیوند که توسط تیم پزشکی بیمارستان هو ئیزو انجام شد، در صدر اخبار چین قرار گرفته است. هیانگ که در ابتدا به شدت با این عمل مخالف بود، از نتیجه آن بسیار خوشنود است.