دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

دستكش‌های كه پیانوی مجازی می‌نوازند



 


ساخت دستكش‌های جادویی كه پیانوی مجازی می‌نوازند

 

 

ساخت دستكش‌های جادویی كه پیانوی مجازی می‌نوازند

 

 

 

مهندسان به تازگی دستكش‌های خاصی مجهز به صفحه كلید طراحی كرده‌اند كه به شما امكان می‌دهند با یك پیانوی مجازی بنوازید.

 


كاربران در واقع صفحه كلیدی را به دست می‌كنند كه به شكل دستكش پیانو طراحی شده است.

 


به گفته اسكات گارنر مهندس آمریكایی، نمونه اولیه این دستكش به كاربر امكان می‌دهد كه روی هر سطحی با كمك دكمه‌های تعبیه شده در نوك انگشتان دستكش، پیانو بنوازند .

 


صدای تولید شده سپس از طریق یك میكروكنترلر متصل به دكمه‌ها پردازش می‌شود.

 


در حال حاضر نرم‌افزاری كه برای این سیستم‌ طراحی شده می‌تواند ۱۰ زیرنت را بنوازند اما اسكات در نظر دارد توانایی این سیستم‌ جدید را گسترش دهد و به نت‌های قابل نواختن توسط این دستكش بیافزاید.

 

 


ویدیو مرتبط :
معلم مجازی پیانوی برای شما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسنی:کنکور دوره های مجازی دانشگاهها متمرکز شد



 

 

کنکور دوره های مجازی دانشگاهها متمرکز شد

مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی با تشریح جزئیاتی از برگزاری آزمون متمرکز دوره های مجازی دردوره کارشناسی ارشد با بیان اینکه چنین آزمونی برای دوره لیسانس نیز در نظر گرفته شده اما نهایی نشده است گفت: این آزمون ۱۹ بهمن ماه به صورت سراسری برگزار می شود. 

 

ابوالفضل حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به اینکه در سالهای گذشته هر دانشگاه بر اساس شرایط خود اقدام به گرفتن آزمون و پذیرش دانشجو در رشته های مجازی می کرد و از این طریق ناهماهنگی هایی به وجود می آمد از سال جاری تصمیم گرفتیم همزمان با کنکور سراسری کارشناسی ارشد، آزمونی را به صورت سراسری برای رشته های مجازی دانشگاهها برگزار کنیم.

 

وی اظهار داشت: این آزمون که ۱۹ بهمن ماه به صورت سراسری و توسط سازمان سنجش برگزار می شود مختص دانشجویان ورودی مجازی خواهد بود.

 

مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی گفت: با این روش می خواهیم ورودی های مجازی افرادی توانمند و دارای شغل باشند که نمی توانند از فرصت های دیگر آموزش عالی استفاده کنند.

 

وی اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاههای مجری دوره های مجازی رشته های کارشناسی ارشد خود را برای پذیرش دانشجو در سال آینده اعلام کرده اند که بر اساس آن در هر کد رشته محل ۵۰ تا ۷۰ دانشجو پذیرش می شود.

 

حسنی افزود: چنین برنامه ای برای دوره های مجازی در مقطع کارشناسی نیز در نظر گرفته شده اما اما هنوز نهایی نشده است./خبرگزارى مهر