دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

دختری که خون می گرید +عکس



اخبار علمی - دختری که خون می گرید +عکس

گریه کردن و عرق کردن هر دو وسیله های دفاع بدن در مقابل موارد مختلف است.

گریه کردن و عرق کردن هر دو وسیله های دفاع بدن در مقابل موارد مختلف است. اشک زمانی خارج می شود که چشمان نیاز به آب داشته باشند و عرق برای مواقعی است که بدن انسان از دمای اصلی خود خارج شده است و باید به دمای خود بازگردد.


بیماری های نادر و عجیب هر ساله کودکان و بزرگسالان مختلفی را به خود مبتلا می کنند. این بیماری ها گاهی اوقات از همان بدو تولد وجود دارند اما زمانی نیز هست که کاملا ناگهانی و اتفاقی ایجاد می شوند. زندگی کردن با این بیماری های نادر بسیار سخت و طاقت فرساست.

 

"دلفینا سدنو" دختری 19 ساله است که از 4 سال گذشته تا به امروز دچار بیماری بسیار سخت و عجیبی شده است. این بیماری ظاهر یا رفتار او را تحت تاثیر قرار نداده است بلکه تاثیر اصلی آن بر روی غدد ترشحی اشک و عرق این دختر بوده است.

مشکل این دختر بدین صورت است که هر زمان او گریه کند یا حتی عرق کند به جای آب از بدنش خون خارج می شود. البته در مواردی مشاهده شده است که خون از زیر ناخن ها یا حتی ناف او نیز خارج می شود.

 

اخبار , اخبار علمی ,دختری که خون می گرید

 

پزشکانی که در کشور او یعنی جمهوری دومنیکن هستند سال هاست به دنبال راهی برای درمان این بیماری هستند اما هیچکدام تا به امروز درمان قطعی برای آن پیدا نکرده اند. البته برخی از آن ها حتی تا زمان خونریزی اصلا بیماری را باور هم نداشتند و آنرا توهم می دانستند.

 

او می گوید روز اول بسیار ترسناک بود و باعث شد تا چندین لیتر از بدنش خون خارج شود زیرا هر بار صورت خود را می دید بیشتر گریه می کرد و خون بیشتری جاری می شد. او پس از این ماجرا خیلی کمتر خانه را ترک کرده است زیرا ترس مسخره شدن داشته است.

 

او می گوید مردم با ترس خاصی نگاهش می کنند و این حالت بسیار عجیب و زجر آور است. این روزها پزشکان بسیاری این دختر را معاینه کرده اند و به دنبال راه خاصی می گردند تا برای همیشه این مشکل را برطرف کنند ولی نتیجه قطعی هنوز مشخص نیست چه خواهد بود.

 

اخبار , اخبار علمی ,دختری که خون می گرید

 

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
نقاشی که خون می گرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داستان دختری که خدا از او عکس می‌گرفت!



 

 

داستان دختری که خدا از او عکس می‌گرفت!

 

 

دختر كوچكی هر روز پیاده به مدرسه می‌رفت و بر می‌گشت. با اینكه آن روز صبح هوا زیاد خوب نبود و آسمان نیز ابری بود، دختر بچه طبق معمولِ همیشه، پیاده بسوی مدرسه راه افتاد...

دختر كوچكی هر روز پیاده به مدرسه می‌رفت و بر می‌گشت. با اینكه آن روز صبح هوا زیاد خوب نبود و آسمان نیز ابری بود، دختر بچه طبق معمولِ همیشه، پیاده بسوی مدرسه راه افتاد.


بعد از ظهر كه شد، ‌هوا رو به وخامت گذاشت و طوفان و رعد و برق شدیدی درگرفت.


مادر كودك كه نگران شده بود مبادا دخترش در راه بازگشت از طوفان بترسد یا اینكه رعد و برق بلایی بر سر او بیاورد، تصمیم گرفت كه با اتومبیل بدنبال دخترش برود. با شنیدن صدای رعد و دیدن برقی كه آسمان را مانند خنجری درید، با عجله سوار ماشینش شده و به طرف مدرسه دخترش حركت كرد.


اواسط راه، ناگهان چشمش به دخترش افتاد كه مثل همیشه پیاده به طرف منزل در حركت بود، ولی با هر برقی كه در آسمان زده میشد ، او می‌ایستاد ، به آسمان نگاه می‌كرد و لبخند می زد و این كار با هر دفعه رعد و برق تكرار می‌شد.


زمانیكه مادر اتومبیل خود را به كنار دخترك رساند، شیشه پنجره را پایین كشید و از او پرسید: چكار می‌كنی؟ چرا همینطور بین راه می ایستی؟


دخترك پاسخ داد: من سعی می‌كنم صورتم قشنگ بنظر بیاید، چون خداوند دارد مرتب از من عكس می‌گیرد!


باشد كه خداوند همواره حامی شما بوده و هنگام رویارویی با طوفان‌های زندگی كنارتان باشد. در طوفانها لبخند را فراموش نكنید!