دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

دانشگاه‌ها تا پایان سال جاری كسری ندارند





 

دانشگاه‌ها تا پایان سال جاری كسری بودجه جدی ندارند

 

 

رئیس كمیسیون آموزش مجلس گفت: دانشگاه‌های كشور تا پایان سال جاری كسر بودجه جدی ندارند. علی عباسپور تهرانی‌فرد رئیس كمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس افزود: كسر بودجه دانشگاه‌ها در سال جاری ۲۵۶ میلیارد تومان بود كه مقداری از این میزان در اصلاح بودجه ۸۸ پرداخت شده است.


وی گفت: بین كسر بودجه اعلام شده از سوی دانشگاه‌ها و كسر بودجه بررسی شده از سوی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور تفاوت وجود دارد.


رئیس كمیسیون آموزش مجلس اظهار كرد: دانشگاه‌ها برای به پایان رساندن سال دچار كسر بودجه جدی نیستند و اگر كسری وجود داشته باشد بیشتر در بخش طرح‌ها عمرانی است.


ویدیو مرتبط :
آمارهای تازه ای از قاچاق کالا در سال جاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میزان شهریه دوره‌ دکترای دانشگاه‌های کشور در سال جاری اعلام شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

میزان شهریه دوره‌ دکترای دانشگاه‌های کشور در سال جاری اعلام شد

خبرگزاری فارس: میزان شهریه دوره‌های دکترای غیرروزانه شامل دوره‌های شبانه، پیام‌نور، غیرانتفاعی و بین الملل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در سال جاری اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، از تمام پذیرفته شدگان نهایی کدرشته محل‌های دوره‌های غیرروزانه شامل دوره‌های شبانه، پیام‌نور، غیرانتفاعی و بین الملل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی طبق تعرفه‌های مصوب شهریه اخذ خواهد شد.

براساس اعلام نظر دفتر گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی میزان شهریه رشته‌های مازاد بر ظرفیت در دوره نوبت دوم (شبانه) دوره دکترای گروه آزمایشی علوم انسانی تا سقف 450 میلیون ریال و در سایر گروه‌های آزمایشی تا سقف 505 میلیون ریال اعلام شده است.

براساس این گزارش میزان شهریه هر دانشگاه تا سقف اعلام شده با توجه به اختیارات هیئت امنای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تعیین می‌شود.