دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

خودروی فضایی ماتادورها +عکس



سوپرخودروها بخش خاصی از بازار جهانی را در اختیار دارند و هر ساله نیز مدل های جدید وارد بازار می شود."تارامونتانا" یکی از شرکت هایی است که از این خودروها استفاده می کند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، کارخانه اسپانیایی "تارامونتانا" یکی از شرکت های خودروسازی بسیار معروف در عرصه تولید سوپرخودروها است و تا به حال مدل های بسیار زیادی از خودروهایش را وارد بازار کرده است.

خودروی فضایی ماتادورها

این شرکت همیشه به خاطر طرح های بسیار پیچیده و فضایی اش مورد تقدیر بوده است و طرفداران خودروهای عجیب از مشتریان این شرکت هستند.

خودروی فضایی ماتادورها

چندی پیش این شرکت خودروهایی را با نام های R وS تولید کرده است که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خودشان را داشته اند ولی هم اکنون این شرکت مدل XTR را در دست تولید دارد.

این مدل که تمام ویژگی های دو مدل قبلی را دارد می تواند به عنوان یک سوپرخودرو با طرح فضایی خودش را در دل هر طرفدار خودرو جا کند.

از جمله امکانات این خودرو می توان به یک موتور 12 سیلندر با قدرت 808 اسب بخار اشاره کرد و همچنین لازم به ذکر است که موتورهای این خودرو تحت لیسانس مرسدس بنز قرار دارد.

خودروی فضایی ماتادورها

این خودرو می تواند به سقف سرعت 325 کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین این خودرو سرعت 0 تا 100 کیلومتر را در 3.6 ثانیه طی می کند./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
رونمایی از خودروی فضایی مریخ نورد ناسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فضایی ترین خودروی آینده +عکس



فضایی ترین خودروی آینده +عکس

"Sivakumar Thangavelu" طراحی است که چندی پیش از خودروی فضایی خود رونمایی کرد. این خودرو که "مای لی" نام دارد ،یک کوچولوی الکتریکی برای آینده شلوغ دنیا است.

طرح هایی که تا به حال برای خودروهای الکتریکی آینده ارائه شده است همه چهره ای بسیار عجیب داشته اند اما هیچ کدام شکل آدم فضایی های داخل فیلم ها نبوده اند که کله هایی کشیده داشته باشند.
"Sivakumar Thangavelu" طراحی است که چندی پیش از خودروی فضایی خود رونمایی کرد. این خودرو که "مای لی" نام دارد یک کوچولوی الکتریکی برای آینده شلوغ دنیا است.

خودروی فضایی,خودرو مای لی,خودروهای الکتریکی

مای لی که با سیستم های خاصی به عنوان خودروی هوشمند شناخته می شود می تواند تمام کارهای حرکتی و پارک خود را  انجام دهد همچنین این خودرو یک وسیله یک نفره برای جابه جایی در شهر است که این نکته آن کمی عجیب به نظر می رسد.
در این خودرو که بدنه ای دو ونیم برابر کوچک تر از یک خودروی هاچ بک امروزی دارد و شکل آن فضایی است تنها یک صندلی قرار دارد که تنها یک سر نشین برای آن در نظر گرفته شده است. این خودرو با اندازه بسیار کوچکی که دارد می تواند بازار آینده را به خود تعلق دهد.

خودروی فضایی,خودرو مای لی,خودروهای الکتریکی

خودروی فضایی,خودرو مای لی,خودروهای الکتریکی

خودروی فضایی,خودرو مای لی,خودروهای الکتریکی

منبع:yjc.ir