دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

خودرویی با چرخ های کروی +عکس



خودرویی با چرخ های کروی +عکس

چرخ یکی از وسایلی است که از روز اول اختراعش تا به امروز یک شکل خاص داشته و تمامی وسایل نقلیه نیز از این شکل ابتدایی پیروی می کنند اما طرح هایی در آینده قرار است وارد خیابان ها شود که سلطنت چرخ را خواهد شکست.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، پیشرفت خودروها از نظر ظاهری  این روزها محدود به زیباتر شدن یا تغییراتی در امکانات آن هاست اما در آینده شاهد تغییرات بنیادی خواهیم بود که خودرو را بسیار عوض کرده و از حالت امروزی اش خارج می کند. این طرح ها معمولا برای سال های 2020 به بعد کشیده شده اند.

"نیکولاس ایوانس" طراحی است که علاقه خاصی به سنت شکنی و خارج کردن خودروها از ظاهر کسل کننده امروزی خود دارد. او تا به حال طرح های مختلفی کشیده است که "R1" یکی از جدیدترین این طرح ها است.


خودروی "R1" طرحی است که برای سال 2030 اماده شده و طرح آن با تمامی خودروهایی که تا به حال ساخته شده متفاوت است. این خودرو چرخ هایی کروی دارد که متفاوت با چرخ های امروزی هستند.

متفاوتترین خودروها,چرخ های کروی خودرو,خاصترین خودروها


"R1" بدنه ای کشیده به مانند یک جعبه دارد و چرخ ها از بدنه کاملا جدا هستند. چرخ این خودرو کروی بوده و به روی زمین قلت می خورد و به گفته طراح، سرعت این خودرو می تواند 10 برابر مدل های امروزی باشد.

چرخ های کروی کمک می کند تا خودرو در جهت های مختلف حرکت کرده و حتی می تواند بدون تکان دادن فرمان به سمت چپ و راست برود. این چرخ های کروی از هیدروژن پر شده اند و ایمنی بالایی دارند. این خودرو می تواند دنیای خودرو را در آینده دجار تغییرات گسترده ای کند.

متفاوتترین خودروها,چرخ های کروی خودرو,خاصترین خودروها

 

 

متفاوتترین خودروها,چرخ های کروی خودرو,خاصترین خودروها

 

باشگاه خبرنگاران

 

 


ویدیو مرتبط :
غلتک خودرویی دو چرخ آهنی کمرشکن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودرویی با چرخ‌های موتورسیکلت +عکس



خودرویی با چرخ‌های موتورسیکلت +عکس

موتورسیکلت وسیله ای برای افرادی است که می خواهند به راحتی از ترافیک عبور کنند اما این افراد دوست دارند خودروهای شخصی نیز داشته باشند و اینجاست که طراحان وارد کار شده اند.

در ساخت خودروهای شخصی طراحان همیشه راحتی و امکانات را در کنار هم مدنظر می گیرند تا به نتیجه دلخواه مشتری برسند. آن ها سعی می کنند در طرح هایی که برای آینده دارند امکانات باورنکردنی را قرار دهند تا بازار را به سوی خود بکشند.

خودرو,موتورسیکلت,طراحی خودروهای عجیب


استفاده از طرح های عجیب یکی از کارهایی است که برخی از خودروسازان انجام می دهند، آن ها خودروهایی را می سازند که دارای شکلی عجیب بوده و امکاناتی باورنکردنی داشته باشند. همچنین این خودروها برای برطرف کردن مشکلات بزرگ جامعه امروز طراحی می شوند.

خودرو,موتورسیکلت,طراحی خودروهای عجیب

"بابین کیل" طراحی است که نمونه هایی از یک خودروی جالب را رونمایی کرده است. این خودرو که هنوز اسمی برای آن انتخاب نشده است یک ترکیب جالب از خودرو و موتورسیکلت است اما این ترکیب به متفاوت ترین شکل خود پیاده شده است.


در این خودرو چرخ ها می توانند به موتورسیکلت تبدیل شوند تا در زمان ترافیک به کمک شما بیایند. هر کدام از تایرها به تنهایی یک موتورسیکلت هستند و هر کدام یک موتور جداگانه دارند تا در زمان جداسازی بتوان از آن ها به راحتی استفاده کرد.

خودرو,موتورسیکلت,طراحی خودروهای عجیب

برای آنکه چرخ ها از جای خود خارج شوند تنها کافی است با یک ضربه سپر از جایش خارج شده و سپس به راحتی هر کدام از لاستیک ها می توانند به موتورسیکلت تبدیل شوند. از دیگر امکانات این خودرو می توان به سلول های خورشیدی روی سقف آن اشاره کرد که انرژی خودرو را تامین می کند...../yjc.ir