دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

خش گیری سی دی با خمیر دندان!!




 

سی دی خش دار


CD یا DVD مورد علاقه شما ديگر كار نمی‌كند؟ دستگاه صدای عجيبی از خود می‌دهد و یا مدت زيادی طول می‌كشد تا بتواند محتویات داخل آن را اجرا کند؟ یا ممکن است در سطح زيرين خش‌های زيادی مشاهده شود؟ در این حالت چاره چیست؟ آیا باید از خیر استفاده مجدد از CD یا DVD خود بگذرید یا راه بهتری نیز وجود دارد؟ در این ترفند قصد داریم با استفاده از یک روش جالب ، CD خش دار خود را نجات دهیم و آن را مجددأ قابل استفاده نماییم.
راه حل: برای پوليش کردن تنها به خميردندان و يک دستمال نرم‌ احتياج داريد کمی خميردندان را روی دستمال و يا پارچه پخش کنيد و سپس در حالت دايره‌ای صفحه خش‌دار را با دستمال پوليش کنيد. بايد تنها پس از چند حرکت بتوانيد شاهد اولين نتايج باشيد. هنگامی که خش‌ها از بين رفتند، CD را با آب بشوريد و آنرا با دستمال يا پارچه‌ای که بدون کرک باشد پاک و خشک کنيد.


اگر CD شما دوباره اجرا شد، بهتر است سريعا يک Backup آز آن تهيه کنيد. اگر دارای يک Audio CD و يا فیلم DVD می‌باشيد برای کپی کردن از برنامه مورد نظر خودتان استفاده کنيد. برای سی‌دی و يا دی‌وی‌دی‌های فايلی، به شما نرم‌افزار Tool unstoppable Coper را معرفی می‌کنيم


اين نرم‌افزار اين شانس را به شما می‌دهد که حتی در صورتی که مديا به سختی قابل خواند باشد، فايل‌های خود را نجات دهيد.

 

 


ویدیو مرتبط :
اموزش از بین بردن خش های CD با خمیر دندان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انهدام ۳ میلیون سی‌دی غیرمجاز



 

 

انهدام ۳ میلیون سی‌دی غیرمجاز

 

 

رئیس پلیس تهران از معدوم شدن ۳ میلیون سی‌دی غیرمجاز و دستگیری ۱۸۰ تهیه و توزیع‌كننده این اقلام غیرفرهنگی خبر داد.


به دنبال درخواست نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پلیس تهران در ارتباط با برخورد با جرایم اخلاقی، مرحله دیگری از طرح امنیت اجتماعی در ۱۸۰ نقطه از تهران به اجرا درآمد و طی آن ۱۸۰ نفر از تهیه و توزیع‌كنندگان سی‌دی‌های غیرمجاز و غیراخلاقی دستگیر شدند و بیش از ۲۰۰ هزار حلقه سی‌دی و دی‌وی‌دی از آنها كشف و ضبط شد.


با انتقال متهمان به پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ، روز گذشته ۳ میلیون حلقه انواع سی‌دی غیرمجاز كه در طول هفته گذشته كشف شده بود، معدوم گشت.


در این مراسم سردار حسین ساجدی‌نیا، رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح برخورد با عرضه‌كنندگان سی‌دی‌های غیرمجاز گفت: پس از درخواست نمایندگان مجلس از پلیس تهران در خصوص برخورد با افرادی كه مرتكب جرایم اخلاقی می‌شوند، یكی از دغدغه‌های مردم، پخش سی‌دی‌های غیراخلاقی و غیرمجاز در محله‌های مختلف بود كه در این ارتباط ماموران پلیس امنیت با شناسایی ۲۰۰ نقطه تهران موفق شدند در عملیاتی هماهنگ با همكاری سرپرست دادسرای ناحیه ۲۱ (ارشاد) و قضات این دادسراها ۱۸۰ نفر از تهیه ‌و توزیع‌كنندگان سی‌دی‌ها را شناسایی و دستگیر كنند.


سردار ساجدی‌نیا تصریح كرد: اولین مرحله از طرح امنیت اخلاقی در مقابله با توزیع‌كنندگان سی‌دی‌های غیرمجاز آغاز شده است كه این طرح با قدرت ادامه خواهد یافت.


رئیس پلیس تهران اضافه كرد: ۶۰ نفر از ۱۸۰ نفری كه دستگیر شده‌اند، از عوامل اصلی هستند كه پیش از این نیز به همین اتهام دستگیر شده بودند.


سردار ساجدی‌نیا در پاسخ به پرسش «جام‌جم» در خصوص محله‌های توزیع سی‌دی‌های غیراخلاقی گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد این اقلام ضدفرهنگی در ۲۰۰ نقطه تهران پخش می‌شد كه پس از شناسایی محل‌ها، متهمان در اقدامی هماهنگ دستگیر شدند.


۳۰ اوباش خود را معرفی كردند


سردار ساجدی‌نیا در پاسخ به پرسش دیگر «جام‌جم» درباره این كه پلیس اعلام كرده اراذل و اوباش باید خود را معرفی كنند، گفت: پس از جمع‌آوری اراذل و اوباش و تعیین مهلت یك هفته‌ای حدود ۳۰ نفر از اراذل و اوباش خود را به پایگاه‌های پلیس امنیت معرفی و از اقدامات خود ابراز ندامت كردند.


ساجدی‌نیا تاكید كرد: طرح برخورد با اراذل و اوباش در قالب امنیت اجتماعی با قوت و قدرت ادامه دارد.


برخورد با مزاحمان نوامیس


رئیس پلیس تهران بزرگ در ادامه به برنامه گسترده پلیس برای برخورد با مزاحمان نوامیس در چند روز آینده اشاره كرد و گفت: با كنترل برخی محله‌ها كه بیشترین شكایت‌ها از مزاحمان نوامیس به پلیس گزارش شده است، ماموران با این قبیل افراد بشدت برخورد كرده و برای آنها شناسنامه در نظر خواهند گرفت.


وی افزود: با توجه به شروع فصل گرما، پاكسازی بوستان‌های شهری نیز از جمله ماموریت‌های پلیس است و با توجه به برنامه‌هایی كه در دستور كار قرار گرفته است، بوستان‌های شهری تا یك ماه آینده به طور كامل پاكسازی خواهد شد.


پلیس نامحسوس


رئیس پلیس تهران در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرنگاران به حضور فعال پلیس نامحسوس در محله‌های تهران اشاره و عنوان كرد: ماموریت ویژه این گروه از پلیس‌ها برخورد با سارقان و جرایم مشهود است به طوری كه در اولین گام، ماموران پلیس نامحسوس در نمایشگاه كتاب تعدادی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار را كه به قصد سرقت در این محل حضور داشتند، دستگیر كردند.... /  گزارش : جام‌جم آنلاین