دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

خارج کردن 2 کیلو مو از شکم یک دختر +عکس



عادت های مخربی مانند ناخن جویدن و یا مو جویدن شاید به ظاهر بی خطر باشد اما در خفا اثرات مخربی روی بدن انسان دارند.
یک دختر هندی 19 ساله چند روز پیش به علت آنکه توانایی خورد و یا اشامیدن چیزی را نداشت به پزشک مراجعه کرد و در آنجا متوجه اتفاق بسیار عجیبی شد.

درآوردن مو از شکم یک دختر , جراحی دختر
این دختر که عادت به جویدن موهایش داشته است دچار عارضه ای خاص در داخل شکمش شده و سریعا برای عمل جراحی به اتاق عمل منتقل شد.

در طی سال ها در داخل معده این دختر یک تومور 2 کیلوگرمی از جنس مو جمع شده بود که مانع از غذا خوردن او می شد. نکته جالب در مورد این تومور این است که کاملا شبیه به معده این دختر درست شده است و تمام فضای آن را گرفته بوده است.... / باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
کشف سه کیلو مواد مخدر در شکم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گردهمایی دختر و پسرهای مو فرفری برای اهداء خون! + عکس



 

"موفرفری های دختر و پسر و خون دادن!" شاید خیلی سخت باشد که رابطه ای میان این دو پیدا کنی. اما با قدری تفکر می شود د رک کرد که پس از اتفاق های سال گذشته و واکنش جامعه، این گروه برای موجه جلوه دادن گردهمایی خود اقدام به تبلیغ برای خون دادن کرده اند.

 

قاصد: هیچ کس با شادی جوان، جمع شدن آن ها و از همه مهمتر عمل انسانی مانند اهداء خون مخالف نیست، اما اینکه برخی ارزش های جامعه زیر پا گذاشته شود و برای اقناع یا گول زدن افکار عمومی عمل انسانی را در کنار آن قرار داد، کمی توهین به افکار عمومی خواهد بود.

همیشه بحث بر سر عیاران وجود داشت که آیا کاری که انجام می دهند درست است یا نه. حالا اینکه گروهی که از سوی بزرگ و کوچک، چپ و راست و پیر و جوان کشور به خاطر ظاهر و کارهایی که انجام می دهند نفی شده اند ، گردهمایی بعدی خود را برای خون دادن برنامه ریزی کنند، توجیه رفتار و کارهای آن ها نخواهد بود.

اول بهمن ماه سال گذشته بود که گروه تحت عنوان "موفرفری ها" از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک قراری جذاب برای رسانه های غربی، در پارک ملت تهران گذاشتند.

 

 

 

اخبار ایران,اخبار ایران و جهان,

 

 

تا اینجای کار هیچ کس مخالفتی با تفریح و شادی چند جوان نداشت. اما پس از گردهمایی این افراد و رفتار و ظاهر دختران و پسرانی که در این گردهمایی حضور داشتند و بازتابی که رسانه های مختلف و سایت های اینترنتی در مورد این گردهمایی داشتند ، بسیاری از افراد جامعه نسبت به این اقدام معترض شدند.

 

حالا پس از گذشت یکسال از این موضوع بار دیگر این گروه که برای خود تشکیلاتی نیز در شبکه اجتماعی فیس بوک تشکیل داده اند گردهمایی جدیدی ترتیب داده اند. این گروه این بار نه در پارک ملت بلکه برای خون دادن گردهمایی خود را در یکم بهمن ماه برنامه ریزی کرده اند.

"موفرفری های دختر و پسر و خون دادن!" شاید خیلی سخت باشد که رابطه ای میان این دو پیدا کنی. اما با قدری تفکر می شود درک کرد که پس از اتفاق های سال گذشته و واکنش جامعه، این گروه برای موجه جلوه دادن گردهمایی خود اقدام به تبلیغ برای خون دادن کرده اند.

بدون شک هیچ کس با شادی جوان، جمع شدن آن ها و از همه مهمتر عمل انسانی مانند اهداء خون مخالف نیست، اما اینکه برخی ارزش های جامعه زیر پا گذاشته شود و برای اقناع یا گول زدن افکار عمومی عمل انسانی را در کنار آن قرار داد، کمی توهین به افکار عمومی خواهد بود.

راستی، این بار چند رسانه غربی برای پوشش این اقدام افرادی که بیشتر آنها واقعا موفرفری نیستند خواهند آمد ؟! .../قاصد