دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

جلوگیری ازاشغالی خط تلفن هنگام استفاده ازاینترنت



 

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش کاربردی بپردازیم که با بهره گیری از آن میتوانید کانکشن خود را طوری تنظیم کنید که به هیچ گاه اشغال نشود ؛ بدین شکل که به هنگام تماس به خط تلفن شما،میتوانید از اینترنت خارج شوید و پاسخ تلفن را بدهید. البته برای این کار باید خط شما قابلیت پشت خطی را داشته باشد.

 

بدین منظور:


1- از منوی Start وارد Control Panel شوید.

2- سپس وارد Network Connections شوید.

3- کانکشنی که با آن به اینترنت وصل میشوید را انتخاب کرده و بر روی آن راست کلیک کنید ، سپس Properties را برگزنید.

4- در پنجره باز شده به تب Advanced بروید.

5- از قسمت پایین ، دکمه Settings را برگزنید.

6- در پنجره جدید باز شده دکمه Edit را بزنید.

7- باز هم در پنجره جدید ، در کادر خالی عبارت Call Waiting را وارد نمایید.

8- در پایان تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.

 

اکنون در صورتی که در اینترنت باشید و کسی با شما تماس بگیرد ، با پیام Call wating now active روبرو خواهید شد.

لازم به ذکر است که باید برای بهره گیری از این سرویس ، مودم شما از Voice پشتیبانی کند و اینکه سیستم های مخابراتی برخی از مناطق امکان این کار را ندارند. همان طور که ذکر شد خط شما نیز باید قابلیت پشت خطی داشته باشد.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
آموزش انتقال خط تلفن با استفاده از تجهیزات VOIP

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار پلیس فتا درباره یک جاسوس افزار/ سوء استفاده از خط تلفن



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در خصوص سوء استفاده میلیونی از کاربران تلفن همراه با استفاده از یک جاسوس افزار هشدار داد.

سرهنگ جواد جهانشیری در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعات متعدد شهروندان به پلیس فتا و گزارش های مبنی بر استفاده غیرمجاز از تلفن همراه آنان برای تماس های خارج کشور (عموماً کوبا و انگلیس) تیمی از کارشناسان پلیس فتا موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات این افراد و یک سری تحقیقات فنی دریافتند تمامی قربانیان این جاسوس افزار متاسفانه به یک روش مورد حمله این مهاجم قرار گرفته و از خط تلفن آنها برای برقراری تماس با خارج از کشور در ساعات ۲ الی ۴ بامداد استفاده شده است.

وی در این باره گفت: با نصب این جاسوس افزار فرد کلاهبردار با دسترسی کامل به قسمت های مختلف گوشی همراه قربانی، در ساعات پایانی شب و بامداد بدون اطلاع کاربران با نقاط مختلف دنیا تماس تلفنی می گرفته و این افراد هنگامی مطلع می شوند که قبض تلفن همراهشان با رقم‌های سرسام آور و سنگین به دستشان می رسد و یا اینکه شارژ آنها خیلی سریع به پایان می رسد.

سرهنگ جهانشیری با اشاره به تحقیقات گسترده پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این سوء استفاده تصریح کرد: در این روش ظاهراً سیم کارت گوشی های مورد سوء استفاده از طرف مهاجم ویروسی شده و ویروس مورد نظر به صورت مخفی در ساعات مذکور فعال شده و اقدام به برقراری ارتباط با خارج از کشور می کند.

وی گفت : با توجه به فراملی بودن جرم صورت گرفته، رسیدگی به این پرونده ها زمان‌بر است لذا برای پیشگیری از سوء استفاده بیشتر کاربران گوشی های هوشمند می بایست از آنتی ویروس بروز شده استفاده کنند.

 

اخبار اجتماعی - مهر