دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تومور سرطانی چهره زیبای این دختر جوان را عوض کرد+عکس



تومور سرطانی چهره زیبای این دختر جوان را عوض کرد+عکس

 

 ,تومور سرطانی ,چهره زیبای  دختر,علائم وجود تومور

 

"تاشا جسیکا" زمانیکه دچار آبریزش چشم شد تصور میکرد این مسئله بخاطر حساسیت به لوازم آرایش و یا شرایط آب و هوایی است. او هرگز تصور نمیکرد چیزی که به نظرش انقدر ساده و طبیعی جلوه کرده است زندگی اش را برای همیشه دستخوش تغییر خواهد کرد.

علت آبریزش چشم این دختر 19 ساله نوع کمیابی از سرطان بود که به صورت توموری پشت بینی وی قرار گرفته بود و به گفته پزشکان حتی ممکن است تمام صورت او را از بین ببرد.

 

او از سن 16 سالگی علائم وجود این تومور را به همراه داشته است و برای درمان این مشکل به هر پزشکی که مراجعه کرده بود علت را حساسیت به مواد شیمیایی عنوان کرده بودند اما نهایتا یک پزشک وی را به متخصص چشم معرفی کردو او که هیچ بهبودی در شرایط احساس نمیکرد تاشا را برای اسکن فرستاد و آنجا بود که این تومور سرطانی خود را نشان داد.

 

 

در سال 2010 طی یک عمل جراحی این تومور از صورت او خارج شد اما بخاطر این عمل ، بینی وی دچار تغییر حالت شد و کلا" چهره او تغییر کرد. وی حتی بینایی چشم چپش را از دست داده است.

او میگوید اگر پزشکان زودتر بیماری او را تشخیص داده بودند شاید نیازی به این همه اعمال جراحی زیبایی با هزینه های بالا نبود./جام نیوز


 ,تومور سرطانی ,چهره زیبای  دختر,علائم وجود تومور


ویدیو مرتبط :
عکس العمل زیبای دختر جوان در برابر متلک پسرها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهره جدید دختر جوان بعد از خارج کردن تومور+تصاویر



اخبار علمی - چهره جدید دختر جوان بعد از خارج کردن تومور+تصاویر

در پی تلاشها و جراحی‌های موفقیت‌آمیز پزشکان لهستانی با خارج کردن تومور بزرگی که بینایی و تکلم و غذا خوردن دختر 26ساله را تحت تأثیر قرار داده بود توانست با چهره جدید خود امید به زندگی را بازیابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشتیدپرس، جوان 26ساله که از وجود یک تومور بزرگ در صورت خود رنج می‌برد و او را از غذا خوردن، صحبت کردن و بینایی یک چشم محروم کرده بود توسط تیم جراحی در یک بیمارستان در لهستان با انجام دو عمل جراحی موفقیت‌آمیز در یک سال با چهره جدید خود زندگی جدیدی را آغاز نمود.

این دو جراحی که در مجموع به 23ساعت به طول انجامید در هفته گذشته با انجام آخرین و با پیوند 80درصد پوست به صورت جوان وی را قادر به غذا خوردن، جویدن و صحبت کردن نمود.

به گفته پزشکان معالج جوان و تیم جراحی بیمارستان تخصصی در لهستان: هیچ درمانی برای این تومور وجود ندارد و تنها خارج کردن آن که فقط در تعداد محدودی قابل اجراست ابل کنترل است.

دکتر متخصص ژنتیک به نقل از این خبرگزاری: پوست جدید صورت وی که از ژن‌های مختلف است اجازه بزرگ شدن و انتشار سلولهای تومور را نمی‌دهد و به اینگونه قابل کنترل است و تومور دیگر بزرگ نخواهد شد.

پدر و مادر این دختر 26ساله با ابراز خوشحالی خود از درمان فرزندشان وی را در گزارشها و نشست‌های مطبوعاتی همراهی می‌کنند.

 

اخبار,اخبار علمی ,عمل جراحی

 

اخبار,اخبار علمی ,عمل جراحی

 

اخبار,اخبار علمی ,عمل جراحی

 

اخبار,اخبار علمی ,عمل جراحی

 

اخبار,اخبار علمی ,عمل جراحی

 اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران