دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تولد نوزاد یک چشم در الناصریه عراق



 

 

واحد مرکزی خبر: منابع بیمارستانی در عراق روز سه شنبه اعلام کردند یک نوزاد یک چشم در بیمارستانی در شهر الناصریه در سیصد و هفتاد و پنج کیلومتری جنوب بغداد متولد شده است.

این منابع با اعلام این خبر افزودند:" یک زن هجده ساله در بیمارستان بنت الهدی در الناصریه یک نوزاد ناقص به دنیا آورده است که فقط در یک طرف صورت خود یک چشم دارد."

این منابع افزودند " بینی این نوزاد که یک کیلو و نیم وزن دارد در پیشانی اش قرار دارد."

به گزارش خبرگزاری آلمان از الناصریه (عراق) ، این منابع اضافه کردند " این نوزاد اولین فرزند این زن عراقی است ، و هفت ماهه و ناقص به دنیا آمده است اما دیگر بخشهای بدن وی به صورت طبیعی کار می کنند و فقط از بینی تنفس می کند."

پزشکان این بیمارستان اعلام کردند " این گونه نوزادهای ناقص الخلقه معمولا به دلیل وجود آلودگی و میکروب در رحم مادر یا به دلیل اشعه ها و یا به دلیل عدم تطابق خون مادر با خون پدر به دنیا می آیند و معمولا وراثتی هستند.".../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
تولد نوزاد با یک چشم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: تولد نوزاد بدون چشم در آمریکا (14+)


نوزادی بدون کره چشم در آریزونای آمریکا متولد شد که پزشکان و والدینش ابتدا گمان می‌کردند چشمهای او به سبب وارد آمدن فشار هنگام زایمان بسته مانده و بزودی پلک خواهد گشود اما اکنون آن‌ها دریافته‌اند که این کودک فاقد کره چشم و نابیناست.

باشگاه خبرنگاران: نوزادی بدون کره چشم در آریزونای آمریکا متولد شد که پزشکان و والدینش ابتدا گمان می‌کردند چشمهای او به سبب وارد آمدن فشار هنگام زایمان بسته مانده و بزودی پلک خواهد گشود اما اکنون آن‌ها دریافته‌اند که این کودک فاقد کره چشم و نابیناست.

زمانی که این نوزاد متولد شد، پزشکان گمان کردند چشمان وی بر اثر فشار هنگام زایمان بسته شده ولی پس از مدتی دریافتند این نوزاد نمی‌تواند چشمانش را باز کند چون اصولاً چشم ندارد.

تمامی اسکن‌های «ام آر آی» از این نوزاد که «ریچل» نام دارد، نشان می‌دهد وی از ابتدا بدون چشم متولد شده است.

تولد نوزاد بدون چشم در آمریکا [+عکس]

تولد نوزاد بدون چشم در آمریکا [+عکس]

تولد نوزاد بدون چشم در آمریکا [+عکس]

پزشکان اعلام کرده‌اند «ریچل» باید بزرگ شود تا در صورت امکان در آن زمان تحت عمل جراحی قرار گیرد.