دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تلفن هوشمندی که لپ‌تاپ می ‏شود



تلفن هوشمند,لپ‌تاپ,اسمارت فون‌

تلفن هوشمندی که لپ‌تاپ می ‏شود
گرچه تلفن‏های هوشمند بسیاری از فعالیت‏هایی را که با کمک لپ‌تاپ و رایانه‌ها انجام می‏ شدند مرتفع کرده‏ اند، اما هنوز هم برای تایپ مقالات طولانی و سرچ ‏های گسترده در اینترنت به لپ‌تاپ‌ها نیازمندیم.
کمپانی‌های مختلف فناوری به دنبال ساخت و عرضه محصولاتی هستند که با کمک آنها نه تنها بتوانند رقبای خود را کنار زده بلکه نگاه مخاطبان بیشتری را نیز به خود جلب کنند.


اسمارت فون‌هایی که در سال‌های اخیر تولید و روانه بازار فناوری شده‌اند معمولا بدون صفحه کیبورد بوده و لمسی هستند که استفاده طولانی مدت از آنها را کمی دشوار می‌کند، اما مایکروسافت به دنبال ساخت محصول جدیدی است که این مشکل را نیز حذف کند. محصول جدید مایکروسافت ترکیبی از «اسمارت فون و لپ‌تاپ» است. پیش‌بینی می‌شود که کیبورد این تلفن همراه قابلیت جمع شدن یا چرخش را نیز داشته باشد. هنوز جزئیات بیشتری از این محصول منتشر نشده اما این محصول سخت‌افزاری مایکروسافت می‌تواند گام جدیدی به دنیای فناوری باشد.

منبع : mehrnews.com


ویدیو مرتبط :
لپ تاپ-تبلت سونی وایو تپ 11 Sony Vaio Tap - کافه لپ تاپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلفن هوشمند، تبلت و لپ تاپ سلامت را به خطر می اندازند



 

ضررات لپ تاپ , تلفن های هوشمند

 

تهران- متخصصان فیزیوتراپی می گویند افراد با استفاده از تلفن های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ در زمان پس از كار روزانه، سلامت خود را به خطر می اندازند.

 

 

به گزارش دیلی میل، مردم دائما چشم خود را به صفحه نمایشگر می دوزند و حتی وقتی به منزل می رسند . آنها در منزل نیز همچنان به استفاده از وسایل الكترونیكی خود ادامه می دهند.

بر اساس اعلام انجمن فیزیوتراپی انگلیس ، وضعیت نامناسب بدن در هنگام استفاده از این ابزارها، موجب بروز درد در ناحیه گردن و كمر می شود.

بر اساس این گزارش، افراد باید خاموش كردن وسایل ارتباطی الكترونیكی خود را بیاموزند.

محققان در یك مطالعه آن لاین بر روی 2010 كارمند دریافتند حدود دو سوم افراد مورد بررسی حتی پس از اتمام كار در اداره، به استفاده از وسایل الكترونیكی خود همچنان ادامه می دهند.

این دانش پژوهان می گویند افراد به طور متوسط روزانه دو ساعت بیش از اندازه به نمایشگر وسایل الكترونیكی نگاه می كنند.

این داده ها حاكی از‌ آن است، میزان زیاد كار و تلاش برای كاهش فشار شغلی در روز، دو دلیل اصلی برای كار كردن بیش از اندازه با تلفن های هوشمند، تبلت و لپ تاپ است.

اگرچه انجام اضافه كاری در منزل می تواند تاثیر مثبت كوتاه مدتی بر كار داشته باشد اما اگر این روند به برنامه هر روزه فرد تبدیل شود ، می تواند مشكلات متعدد سلامتی مانند كمر درد ، گردن درد و همچنین بیماری های مرتبط با استرس در پی داشته باشد.

این مساله در صورتی كه افراد از وسایل الكترونیكی دستی و قابل حمل استفاده كنند خطرناك تر است چرا كه به وضعیت بدن خود در هنگام استفاده از این وسایل توجهی نمی كنند.... / خبرگزاری ایرنا