دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تغییر آهنگ ورود و خروج به سیستم



 

آهنگ ورود به سیستم ‌عامل, ویندوز 8

قابلیت امكان تغییر در آهنگ ورود به سیستم ‌عامل (Log on) و خروج از آن (Log off)، در نسخه‌های مختلف ویندوز مشاهده می‌شود، اما كاربران ویندوز 8 نمی‌توانند این كار را انجام دهند و چنانچه به بخش مربوط برای تغییر آن نیز مراجعه كرده باشند، گزینه‌های مربوط به انجام این كار را مشاهده نخواهند كرد، چرا كه این گزینه‌ها در ویندوز 8 غیرفعال شده‌است!

اگر دوست دارید همانند دیگر نسخه‌های ویندوز، این آهنگ‌ها را به دلخواه خودتان تغییر دهید، می‌توانید با اعمال یك هك در رجیستری، این كار را به انجام برسانید:

1 ـ كلیدهای Win key + R را از روی صفحه ‌كلید فشار دهید تا پنجره Run نمایش داده شود.

2 ـ عبارت regedit را در كادر موردنظر وارد كرده و كلید اینتر را فشار دهید تا ویرایشگر رجیستری باز شود.

3 ـ در ستون سمت چپ مسیر زیر را دنبال كنید:

HKEY_CURRENT_USER\AppEvents\EventLabels\WindowsLogon

4- پس از مراجعه به مسیر فوق، در بخش سمت راست گزینه‌ای با عنوان ExcludeFromCPL قابل مشاهده است. روی این كلید دو بار كلیك كرده و مقدار آن را از عدد یك به صفر تغییر دهید.

5- تا این مرحله شما قابلیت تغییر در آهنگ ورود به سیستم‌ عامل را فعال كرده‌اید، برای فعالسازی این قابلیت هنگام خروج از سیستم‌ عامل نیز به مسیر ذكر شده در مرحله 3 بروید و به ‌جای Windows Log on گزینه Windows Log off را در انتهای مسیر انتخاب كنید.

6- كارهای مرحله 4 را تكرار كرده و مقدار كلید ExcludeFromCPL را از یك به صفر تغییر دهید.

7- حالا می‌توانید ویرایشگر رجیستری را ببندید و به بخش Sound در كنترل پنل مراجعه كنید. (برای انجام این كار می‌توانید پس از فشار كلیدهای Win Key + W، عبارت sounds را وارد كرده و كلید اینتر را فشار دهید)

8- مشاهده می‌كنید كه دو گزینه Windows Log off و Windows Log on به فهرست گزینه‌های موجود اضافه شده و می‌توانید آهنگ دلخواه خود را به این دو گزینه اختصاص دهید.
منبع:jamejamonline.ir


ویدیو مرتبط :
پارکینگ هوشمند ( ورود کنترل ورود و خروج مکانیزه )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قطع سیستم امنیتی اپل با رسیدن به خانه/ کد ورود خاموش می‌شود



اخبار ,اخبار علمی ,قطع سیستم امنیتی اپل

 

اخبار علمی - قطع سیستم امنیتی اپل با رسیدن به خانه/ کد ورود خاموش می‌شود

شرکت اپل همواره به دنبال توسعه سیستم های امنیتی تلفن های همراه این شرکت بوده است اما این بار تنظیمات امنیتی با رسیدن به منزل قطع می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت اپل به تازگی طرحی را آغاز کرده که بنا به این طرح تنظیمات امنیتی تلفن های همراه اپل با رسیدن کاربر به محلی با عنوان "محل امن" مانند منزل قطع شده یا کاهش می یابد و کاربران برای ورود به تلفن همراه دیگر با صفحه نمایشگر "کد ورودی" مواجه نمی شوند.

در این گزارش آمده است:" اپل در حال فعالیت روی سیستمی است که کدهای ورودی را به صورت خودکار در محل هایی که کاربر به تلفن همراه می دهد مانند: منزل یا محل کار و ... غیر فعال شوند."کد ورودی" برای حفاظت از اطلاعات شخصی ساخته می شود تا هر شخصی در هر محیطی نتواند به سادگی از اطلاعات تلفن همراه سایرین استفاده کند.

امکان قفل برخی از صفحات در برنامه جدید
حفظ اطلاعات و همینطور داشتن امنیت در هر فضایی احساس می شود، بخصوص تلفن همراه یا لپ تاپ و پی سی ها که جزو حریم شخصی و امنیتی افراد محسوب می شوند. اما ممکن است شخصی در محل کار نیازی به حفاظت از بخش پیامک هایش نداشته باشد اما دفتر تلفن او باید از سایرین مخفی و محفوظ بماند. کاربران در سیستم جدید امنیتی اپل می توانند هر بخشی را بنا به نیاز امنیتی همچنان بسته و قفل نگه دارند.

تغییر صفحه نمایش با رسیدن به محل های امن تعیین شده
تلفن های همراه اپل با این سیستم جدید می توانند به صورت خودکار صفحه نمایش را تغییر داده و به رنگ ها یا شکل های مختلف مبدل شوند یا حتی می توانند از یک یوزر به یوزر دیگر تغییر کنند.
اخبار علمی - مهر