دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تصویر و مشخصات فنی گلکسی گراند سامسونگ با دو سیم کارت برای مسافران بین المللی




سامسونگ اسمارتفون 5 اینچی مخصوص مسافران و تاجرانی که دائم سفر می کنند، را راهی بازار می کند.
گلکسی گراند با نمایشگر موسوم به WVGA و پردازنده 1.2 گیگاهرتزی یک اسمارتفون سطح بین المللی ارزیابی شده تا افرادی که علاقمند به استفاده از دو سیم کارت هستند بتواند از امکانات این گوشی بهره مند شوند.
سیستم عامل گلکسی گراند جلی بین 4.1.2 بوده و دارای دو دوربین است. دوربین اصلی 8 مگاپیکسل بوده و دوربین جلو نیز 2 مگاپیکسل است.
دارای 8 گیگ حافظه داخلی است که می تواند ویدئوهایی با کیفیت فول اچ دی گرفت.
یک گیگ رم داشته و اسلات مخصوص کارت میکرو اس دی هم دارد. پخش همزمان ویدئو،هنگامی که کار دیگری با اسمارتفون دارید انجام می دهید، منوی تلفن زدن مستقیم یا Direct Call ، دو سیم کارته بودن برای مسافران و تاجرانی که قصد ندارند سیم خود را خارج کنند و همزمان یک سیم کارت دیگر را مربوط به کشور محل مسافرت زا داخل آن جای سازی و استفاده کنند؛ از دیگر ویژگی های این اسمارتفون زیبا است.
همچنین پاپ اپ ویدئو دارد کی می توان ضمن انجام سایر کارها ویدئو نیز روی آن تماشا کرد. سامسونگ زمان عرضه و قیمت آنرا هنوز اعلام نکرده است. البته زمان خوبی است اگر سامسونگ آنرا زودتر بدست مصرف کنندگان برساند چرا که هنوز اسمارتفونهای زیادی در این رده و رده های 5 اینچی بازار را تسخیر نکرده اند و رقبایی مانند ال جی و اچ تی سی سعی دارند سریعتر این کار را انجام دهند تا فروشهای کم خود را جبران کنند.

سخت افزار , سامسونگ اسمارتفون

سخت افزار , سامسونگ اسمارتفون

منبع:khabaronline.ir

 

قیمت گوشی موبایل

 

 

 


ویدیو مرتبط :
سیم کارت بین المللی worldsim

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر لو رفته از گلکسی اس ۴ سامسونگ با مشخصات فنی اش را ببینید



گلکسی اس ۴ سامسونگ , گوشی هوشمند

تصویر لو رفته از گلکسی اس ۴ سامسونگ با مشخصات فنی اش را ببینید

گلکسی اس ۴ سامسونگ - دو ماه قبل اعلام شد (گلکسی اس 4) سامسونگ ممکن است در نمایشگاه CES لاس وگاس گلکسی اس 4 خود را معرفی کند و حالا با این تصویر لو رفته یک گام به تحقق این پیش بینی نزدیک شده ایم.
 پردازنده 4 هسته ای 2 گیگاهرتزی، گرافیک Mali-T658، دو گیگ رم، رزولوشن 1920 در 1080، دوربین 13 مگاپیکسلی و آندروید 4.2.1 ویژگی های این اسمارتفون نیامده سامسونگ است.
مطابق این شایعات سامسونگ در نمایشگاه CES هفته آینده لاس وگاس، آنرا معرفی خواهد کرد.

گلکسی اس ۴ سامسونگ , گوشی هوشمند

گلکسی اس ۴ سامسونگ , گوشی هوشمند

منبع:khabaronline.ir