دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تصویر فناورانه ترین زیورآلات جهان



اخبار ,اخبار علمی ,فناورانه ترین زیورآلات

 

اخبار علمی - تصویر فناورانه ترین زیورآلات جهان/ کنترل تمامی گجت ها با یک انگشتر

مبتکران زیورآلات جدیدی ساخته اند که می تواند از نظر فناوری پیشرفته ترین زیور آلاتی باشد که تا کنون ساخته شده است؛ انگشتری که می تواند شیوه تعامل کاربر را با گجت هایش تغییر دهد.

 این انگشتر که Fin نام دارد دارای ارزش130دلار است و می تواند هر چیزی از تلویزیون تا تلفن همراه را کنترل کرده و در واقع  دست کاربر را به یک صفحه کلید مجازی تبدیل کند.

این انگشتر می تواند حرکات هر یک از انگشتان را تشخیص داده و حتی به کاربر امکان می دهد بدون لمس کردن صفحه کلید اعداد را تایپ کرده و یا صفحات وب را با انگشت بالا و پایین ببرد.

فین یک محصول سخت افزاری کوچک است که می توان آن را به شکل یک انگشتر در انگشت شست قرار داد و کل کف دست را به یک رابط تعاملی تبدیل کرد.

 

اخبار ,اخبار علمی ,فناورانه ترین زیورآلات

 
انگشتر فین به طور منحصر به فردی هر بند انگشت را تشخیص داده و می تواند کف دست را به یک صفحه کلید کوچک عددی تبدیل کند.

فین یک دستگاه مجهز به بلوتوث است که می توان آن را به 3 گروه از گجتهای مختلف دنیای دیجیتالی مانند تلفن هوشمند، تلویزیون های هوشمند، خودرو و وسایل خودکار خانگی متصل کرد.

فین حرکات مختلف را از کف دست می خواند و می تواند برای کنترل وسایل مرتبط، این حرکات را معادل سازی کند.

این انگشتر مانند یک رمز عبور عمل و با گستره ای از گجت های مختلف کار می کند.

شرکت سازنده این انگشتر، فین را دوستی برای زندگی واقعی افراد می داند که انجام تعاملات دیجیتالی را تا حد امکان طبیعی می سازد.

 

اخبار ,اخبار علمی ,فناورانه ترین زیورآلات

 
تا کنون این دستگاه به پنج حرکت از قبل برنامه ریزی شده مجهز شده است. با این حال کاربر خود می تواند برنامه های شخصی سازی شده را بر روی یک اپلیکیشن که با این دستگاه سازگار شود، ایجاد کند.

با این دستگاه می توان صدای تلویزیون را کنترل کرد و حتی به کاربران اجازه داد بدون لمس کردن تلفن همراه، پیامک بنویسند و تماس تلفنی برقرار کنند.

شرکت سازنده فین امیدوار است گجت هایی را مانند عینک گوگل برای سر بسازد و آن را به یک تجهیزات عالی تبدیل کند.

اخبار علمی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
جهان هستی به روایت تصویر 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین خانه های جهان به روایت تصویر