دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تصاویری از باغ مصنوعی با ابر درختان خورشیدی در سنگاپور



 

 

باغی با درختان خورشیدی , باغ مصنوعی

 

 

ابر درختانی در ابعاد آسمانخراش از طریق پنل‌های خورشیدی، برق مورد نیاز مجموعه فضای سبز 250 هكتاری Bay South Park سنگاپور را تأمین می‌كنند.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این باغ بخشی از پروژه 544 میلیون دلاری «پایتخت سبز جهان» است كه توسط مسؤولان سنگاپور برای جذب گردشگر بیشتر در حال اجراست.

در این باغ، بیش از 220 هزار گونه مختلف گیاهی در مساحتی به وسعت چهار زمین فوتبال كشت شده‌اند.

در این فضای سبز دیدنی 18 ابر درخت با ارتفاع بین 25 تا 50 متر احداث شده است كه 11 درخت مجهز به سیستم خورشیدی فتوولتائیك برای تبدیل نور خورشید به انرژی برق است.

تنه غول پیكر درختان مصنوعی از فولاد و بتن ساخته شده و هزاران رشته سیم نیز شاخه های آنها را شكل داده اند، همچنین گیاهان استوایی و گونه های مختلف سرخس بدنه ابر درختان را مزین كرده اند.

پل هایی بین ابر درختان و در ارتفاع 22 متری نصب شده است كه دید وسیعی از فضای باغ را در اختیار بازدیدكنندگان قرار می دهد.

این باغ بصورت رسمی 29 ژوئن (9 تیر) افتتاح می شود و هزینه بازدید نیز 22 دلار اعلام شده است.

 

 

باغی با درختان خورشیدی , باغ مصنوعی

 

مجموعه فضای سبز Bay South Park سنگاپور

 

باغی با درختان خورشیدی , باغ مصنوعی

 

احداث پل بین ابر درختان

 

 

باغی با درختان خورشیدی , باغ مصنوعی

 

مشاهده فضای كامل باغ از ارتفاع 22 متری

 

باغی با درختان خورشیدی , باغ مصنوعی

 

ابردرخت خورشیدی

 

باغی با درختان خورشیدی , باغ مصنوعی

 

احداث پل بین ابر درختان

 

باغی با درختان خورشیدی , باغ مصنوعی

 

مشاهده فضای كامل باغ از ارتفاع 22 متری

 

خبرگزاری ایسنا


ویدیو مرتبط :
راهنمای گردشگری سنگاپور - باغ وحش و باغ های گل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با اشاره به قطع درختان باغ قلهک مطرح شد



 

با اشاره به قطع درختان باغ قلهک مطرح شد

 

باید با سفارت انگلیس برخورد شود/دولت باید به طور مستقیم با سفارت انگلیس برخورد کند

امین شعبانی نماینده سنندج و عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با خبرنگار شفاف در خصوص شکایت شهرداری از انگلیس گفت: انگلیسی ها نسبت به اجرای قوانین کشورمان موظف هستند و چنانچه از این قوانین پیروی نکنند باید با انها برخورد شود.

وی با بیان اینکه باغ قلهک متعلق به ایرانیان است یاد آور شد: باید نسبت به مالکیت این باغ اقدام شود چرا که این باغ متعلق به ملت ایران است.قطع درختان در باغ قلهک خلاف قانون بوده و باید با آنها برخورد شود و قوه قضاییه موظف است با توجه به قطع کردن درختان با سفارتخانه انگلیس برخورد کند.

عضو کمیسیون عمران ادامه داد: روابط ما با انگلیسی ها  روابط حسنه ای نیست و آن ها همیشه فرصت طلب بودند و هیچ وقت نباید به آنها اعتماد کرد چرا که انگلیسی ها از هر فرصتی بر علیه ما استفاده کرده اند.

شعبانی با بیان اینکه دولت و شهرداری در اینجا یکی هستند تصریح کرد: دولت باید به طور مستقیم این کار را انجام دهد چرا که شهرداری نمی تواند به طور مستقیم با سفارتخانه انگلیس درگیر شود و وزیر امور خارجه موظف است سفیر انگلیس را احضار و از طریق دولت اقدام عملی انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: می ظلبد که دولت همکاری بیشتری با شهرداری داشته باشد تا بررسی کامل انجام و با احضار سفیر توضیحات لازم ارائه و برخورد لازم انجام شود.../شفاف