دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تبلت هیبریدی فوجیتسو با کیبورد آنتی‌باکتریال



تبلت Q702 فوجیتسو,تبلت ضدآب فوجیتسو,مشخصات فنی تبلت Q702 فوجیتسو

تبلت هیبریدی فوجیتسو با کیبورد آنتی‌باکتریال
مدل Q702 از تبلت/ نوت‌بوک‌های حرفه‌ای فوجیتسو است که برای کاربران حرفه‌ای به بازار عرضه شده است.
این دستگاه که از سری محصولات صنعتی و ضدآب فوجیتسو به‌شمار می‌رود، از امکان جداسازی صفحه نمایش از کیبورد برخوردار است و به کاربر امکان استفاده همزمان به‌عنوان تبلت یا نوت‌بوک را می‌دهد.  سیستم‌عامل این دستگاه نیز ویندوز 8 یا 1/8 خواهد بود.


ازجمله مشخصات فنی این دستگاه می‌توان به قابلیت ضدآب بودن صفحه کیبورد، گذراندن تمامی تست‌های رطوبت، تحمل فشار و گرما و سرمای شدید به لطف تجهیز به بدنه منیزیمی، پشتیبانی از پردازنده‌های Core i3 یا Core i5 و... اشاره کرد.


نکته قابل توجه این است که کیبورد این دستگاه دارای قابلیت آنتی باکتریال است که تمام میکروب‌های موجود روی کیبورد براساس نوع جنس خاصی که در این قسمت به کار رفته است در 48 ساعت نابود خواهند شد.برخورداری از حافظه 4 گیگابایتی DDR3 در کنار درایو SSD و البته تشخیص اثر انگشت برای امنیت بیشتر از دیگر امکانات این دستگاه به‌شمار می‌رود.

منبع : donya-e-eqtesad.com


ویدیو مرتبط :
اولین صفحه آنتی باکتریال برای آیفون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیبورد جیبی برای موبایل و تبلت + تصاویر



کیبورد جیبی , موبایل , تبلت

اگر برای شما هم کار کردن کیبورد لمسی موبایل یا تبلت‌تان سخت است، شاید اختراع «اسکات استارت» کمکی مناسب باشد.

کیبورد جیبی , موبایل , تبلت

«اسکات استارت» دو سال وقت صرف کرده تا بتواند یک صفحه کلید تاشو بادوام و زیبا طراحی کند که بتوان آن را به راحتی حمل کرد، این صفحه کلید که از طریق بلوتوث به موبایل متصل می‌شود، با باطری کار می‌کند و می‌تواند با  هر بار شارژ 30 روز کار کند.

این صفحه کلید 250 گرمی در حالت جمع شده، دارای ابعاد 9 در 9 و ضخامت 3 سانتی متر است که با باز شدن تبدیل به یک صفحه کلید 21 سانتی می‌شود که با یک تکیه گاه می‌تواند تلفن همراه یا تبلت را مانند یک نمایشگر مقابل شما قرار دهد.

کیبورد جیبی , موبایل , تبلت

کیبورد جیبی , موبایل , تبلت

منبع:farsnews.com