دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تبلت شارژکننده تلفنهای همراه عرضه شد/ نگران باطری خالی تلفنتان نباشید



یک شرکت نوآوری در فناوری اقدام به عرضه فناوری استاندارد Qiبرای تبلتها کرده که وقتی یک تلفن روی آن قرار گیرد به یک شارژر بی سیم تبدیل می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تمام تلفنهای هوشمند جدید چون لومیا 920، اچ تی سی دروید دی ان ای و نکسوس 4 با این فناوری سازگار اند و انتظار می رود که در سال جدید میلادی دستگاه های بیشتری با این فناوری همساز شوند.

درحالی که انتظار می رود شرکت نوآوری فولتون در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیک لاس وگاس مجموعه درحال رشد تلفنهای سازگار با استاندارد Qi که در واقع استاندارد انتقال بی سیم الکتریسیته بوده را نمایش دهد.

تبلت شارژکننده تلفن همراه , تبلت شارژکننده
این شرکت همواره از فرصت برگزاری نمایشگاه لاس وگاس استفاده می کند تا فناوریهای جدید و درحال ظهوری را نشان دهد که هنوز در میان محصولات مصرف کنندگان جایگاهی ندارند و امسال نیز از سالهای گذشته مستثنی نیست.

این شرکت قرار است طی روزهای آینده در نمایشگاه لاس وگاس از ادغام استاندارد Qi در یک تبلت رونمایی کند که می تواند به صورت بی سیم تلفنهای هوشمند را شارژ کند.

این فناوری زمانی کاربردی به نظر می رسد که باطری تلفن هوشمندتان رو به پایان است اما باطری تبلت همچنان قدرتمند بوده و به فعالیت خود ادامه می دهد.

تبلت شارژکننده تلفن همراه , تبلت شارژکننده
جدا از این تبلت که با استاندارد Qi تجهیز شده یک شرکت یک پد برای شارژ چندین دستگاه نیز ارائه کرده که می تواند خود را با دستگاه های مختلف سازگار کند و قدرت برق مورد نیاز هر دستگاه را تأمین کند. برای مثال این فناوری زمانی کاربرد دارد که در یک خانه چندین تلفن همراه وجود دارد و آنها می توانند از این پد به عنوان یک راه حل زیبا و ساده استفاده کرد.... / mehrnews.com


ویدیو مرتبط :
با Lumia 1520 نگران شارژ باطری گوشی خود نباشید :)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیگر نگران گم شدن تلفن همراه‌تان نباشید



تایل,گجت,جلوگیری از گم شدن تلفن همراه

دیگر نگران گم شدن تلفن همراه‌تان نباشید
امروزه مردم به ابزار و وسایل خود بسیار وابسته‌اند. گاهی اوقات حتی تصور گم شدن تلفن همراه، لپ‌تاپ، دسته کلید یا کیف پول می‌تواند کابوسی هولناک به دنبال داشته باشد! یک شرکت آمریکایی شیوه جالبی برای حل مشکل کسانی که چیزهای خود را زیاد گم می‌کنند ارائه نموده است.


تایل (Tile) ابزار کوچکی به اندازه یک قوطی کبریت است که به اشیاء مهم کاربر وصل می‌شود و از طریق بلوتوث با گوشی آندرویدی وی ارتباط برقرار می‌کند. این دستگاه قادر است اجسام گمشده را در محدوده ۱۵ تا ۳۰ متری شناسایی کند.تایل با ارسال سیگنال‌هایی به صفحه نمایش تلفن همراه کاربر یا از طریق بوق زدن، موقعیت شیء گمشده را به اطلاع وی می‌رساند.

 

تایل,گجت,جلوگیری از گم شدن تلفن همراه

 

با تایل می‌توان تقریباً هر چیزی را از خطر گم شدن نجات داد؛ از جواهرآلات و کیف و چمدان گرفته تا ماشین و حیوانات اهلی. یکی از دست‌اندرکاران تولید این گجت می‌گوید در ژاپن برخی از والدین این ابزار را بر کودکان خود نصب کرده‌اند تا اگر کودک‌شان که در پارک مشغول بازی است از محدوده نظارتی خارج شود، آنها بی‌خبر نمانند.

منبع : itna.ir