دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تازه ترین گزارش‌های هواشناسی را از آینه حمام بگیرید!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آگاهی از اخبار حین مسواك زدن با آینه فناوری اندروید!

تازه ترین گزارش‌های هواشناسی را از آینه حمام بگیرید!

نمایشگاه تلفن و تلفن همراه ژاپن به نمایش یك آینه هوشمند با قابلیت اندروید پرداخته كه اطلاعات لازم را در مورد وزن، وضعیت هواشناسی یا آخرین اخبار حین استفاده از حمام یا طی مسواك زدن به كاربران ارائه می‌كند.

ایسنا، این «لوح آینه» از یك تبلیت آندروید برخوردار و قادر به نمایش اطلاعات بر روی سطح خود است.

این سیستم همچنین با طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها برای مادی‌تر كردن فعالیتهای روزانه سازگار است. این آینه همچنین از حسگرهای رادیویی برخوردار است كه با مشكل اثر انگشت مبارزه كرده و به كاربر اجازه می‌دهد با نگهداشتن انگشت خود در چند سانتیمتری گزینه مورد نظر به اطلاعات مورد نظر خود دست یابد.

این فناوری هنوز وارد بازار نشده، اما به گفته شركت فناوری «سراكو»، سازنده آن، كاربردهای بالقوه این ابزار برای بازار خانگی و مشتریان سالن های زیبایی یا رستوران‌هاست تا فعالیتهای خود را با سرگرمی بیشتری همراه كنند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
قدیمی ترین گزارش هواشناسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین گزارش هواشناسی درباره آسمان تهران



اخبار,اخبار اجتماعی,هواشناسی

امروز در شمال غرب، سواحل شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران رخ خواهد داد.

  بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی طی امروز و فردا همچنان شاهد گذر امواج کم دامنه از نوار شمالی کشور هستیم که موجب رشد ابر، وزش باد و رگبار گاهی با رعد و برق در بخش‌هایی از شمال غرب، سواحل شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز خواهد شد.
 
روز سه شنبه موقتا از شدت بارش‌ها کاسته شده ولی مجددا از روز چهار شنبه با نفوذ سامانه دینامیکی به کشور ابتدا از سمت غرب وشمال غرب بارش‌ها آغاز گردیده و بتدریج سواحل شمالی، مناطق مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور را نیز در برمی‌گیرد.
 
لازم به ذکر است که بارش‌ها در روز چهارشنبه در نیمه غربی و شمال غرب و در روز پنجشنبه در سواحل شمالی کشور از شدت بیشتری برخوردار است.
 
آسمان تهران امروز کمی ابری است و در بعد از ظهر نیمه ابری می‌شود. همچنین در ارتفاعات این استان بارش پراکنده گاهی وزش باد رخ می‌دهد.
 
امروز شهرکرد با دمای 7 درجه و اهواز با دمای 43 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مراکز استان‌های کشور هستند.
 
 اخبار اجتماعی  -  فارس