دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

بهره گیری از تكنیك های جراحی پلاستیك برای درمان میگرن



درمان میگرن , میگرن

یك متخصص جراحی پلاستیك در آمریكا تاكید كرد اگر روشهای معمول برای درمان سردردهای میگرنی موثر واقع نشوند می توان از گزینه های جراحی و بوتاكس به عنوان راهكار موثر و مداوم برای درمان میگرن استفاده كرد.

به گزارش سرویس سلامت ایسنا، دكتر جفری جانیز یك جراح پلاستیك در مركز پزشكی دانشگاه سوات وسترن تگزاس به ابداع تكنیكی كمك كرده كه در آن از بوتاكس برای ردیابی نقاط عصبی در مغز كه در بروز دردهای میگرنی نقش دارند، استفاده می شود.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، دكتر جانیز می گوید: این تكنیك های جراحی كه بر اساس مطالعات آناتومیك طراحی شده اند، می توانند اعصاب را برای مدت طولانی آرام كرده و درد را كاهش دهند.

جانیز تاكید كرد این روش برای همه بیماران توصیه نمی شود بلكه فقط شامل بیمارانی می شود كه با روشهای معمول درمان میگرن، سردردهایشان بهبود پیدا نمی كند.... /  خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
انیمیشن خنده دار جراحی پلاستیك (ته خنه)!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جراحی پلاستیك دزدهای مسلح هزار چهره



 

جراحی پلاستیك دزدهای مسلح هزار چهره

 

دزدهای مسلح پس از سرقت و شناسایی از سوی مالباختگان، با جراحی پلاستیك چهره خود را تغییرمی دادند. متهمان پس از درگیری مسلحانه وقتی دستگیر شدند، با هویت جعلی قصد كتمان سوابقشان را داشتند كه با بررسی تصاویر قبلی معلوم شد آنها بارها با جراحی پلاستیك چهره شان را تغییر داده اند.

در ساعات پایانی یكشنبه ماموران یگان گشت انتظامی شهریار با ظنین شدن به ۲ سرنشین یك دستگاه خودروی پراید، دستور توقف صادر كردند، اما راننده بدون توجه به هشدار پلیس بسرعت متواری شد.

تیراندازی از ساختمان مخروبه

سارقان تحت تعقیب دقایقی بعد در تاریكی شب با رها كردن خودرو وارد یك ساختمان مخروبه شدند و هنگامی كه پلیس محل را به محاصره خود درآورد، یكی از متهمان با سلاح به سوی ماموران تیراندازی كرد.

در پی این اقدام مجرمانه، ماموران وارد ساختمان متروكه شده و ابتدا فرد بدون سلاح را دستگیر كردند و در گام بعدی فرد مسلح را كه قصد هدف قرار دادن ماموران را داشت، خلع سلاح و دستگیر كردند.

با كشف یك قبضه سلاح و مقادیری موادمخدر صنعتی از نوع شیشه از ۲ متهم، بررسی های بعدی نشان داد خودروی سارقان چند روز پیش با تهدید مسلحانه از مالك آن در تهران سرقت شده است.

با آغاز تحقیقات، ۲ متهم با هویت های جعلی قصد گمراه كردن پلیس را داشتند، اما وجود آثار جراحی روی صورت هر دو متهم و استعلام سوابق از بانك اطلاعات مجرمان، باعث شد هویت اصلی هر دو متهم مشخص شود.

دزدهای هزار چهره

با مشخص شدن هویت واقعی هر دو متهم، آنها اعتراف كردند پس از هر سرقت وقتی متوجه می شدند مالباختگان چهره آنها را شناسایی كرده اند و با چهره نگاری ردپای آنها در سرقت از مردم كشف شده است، بلافاصله با جراحـی پلاستیك تغییرچهره می دادند.

سرهنگ خیرخواهان، فرمانده انتظامی شهریار در این باره گفت: با اعترافات ۲ فرد سارق و به دست آمدن هویت واقعی آنها، مشخص شد یكی از متهمان كه به سوی پلیس تیراندازی كرده است، ۴ فقره سابقه كیفری و درگیری مسلحانه دارد كه در این درگیری ها نزدیك به ۲۰ نفر را مجروح كرده است.

رئیس پلیس شهریار افزود: با جمع بندی برخی از پرونده ها در پلیس آگاهی شهریار، ردپای این دو متهم در سرقت های متعدد به دست آمده است كه شناسایی مالباختگان و تحقیق در ارتباط با دیگر جرایم ارتكابی متهمان در دستور كار قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهریار تصریح كرد: برخورد با جرایم خشن از اولویت های پلیس در حوزه فرماندهی انتظامی شهریار است و با مجرمانی كه به خود اجازه تعدی به حقوق شهروندان را بدهند، بشدت برخورد خواهد شد.... / گزارش : جام جم آنلاین