دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

برگزاری آزمون تافل در ایران لغو شد



 

 

آزمون تافل

 

 

سایت ای تی اس که مسئول برگزاری آزمون تافل در سراسر جهان است منتشر کرده که متقاضیان آزمون تافل در ایران در حال حاضر نمی توانند در داخل ایران برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.

 

معاون سازمان سنجش آموزش از عدم برگزاری آزمون تافل در ایران خبر داد گفت: برگزاری آزمون تافل در ایران به دلیل عدم پرداخت حق وجه ثبت نام با مشکلاتی روبرو شده است که متقاضیان این آزمون در حال حاضر نمی توانند در داخل برای شرکت در آزمون اقدام کنند.

ابراهیم خدایی افزود: سایت ای تی اس که مسئول برگزاری آزمون تافل در سراسر جهان است منتشر کرده که متقاضیان آزمون تافل در ایران در حال حاضر نمی توانند در داخل ایران برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.

وی با اشاره به دلیل این قطع همکاری با ایران گفت: به دلیل عدم پرداخت حق وجه ثبت نام آزمون تافل مشکلاتی پیش آمده که با مذاکراتی که انجام می دهیم در حال رفع آن هستیم.

قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور افزود: پیش از این هزینه ثبت نام برای موسسه فرستاده می شد اما الان برای ارسال آن مشکلاتی وجود دارد که ما در حال بررسی راههایی برای ارسال هزینه هستیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم مطابق با اعلام موسسه ای تی اس تا ۲۲ ژولای ( ۳۱ تیرماه) این مشکلات برطرف شود.

خدایی در پاسخ به این سئوال که آیا برخی اظهارات مبنی بر لغو آزمون تافل در ایران به دلیل تحریمهای اخیر صحت دارد به مهر گفت: نه اینگونه نیست اما با توجه به قطع همکاری بانکی ایران با کشورهای خارجی و عدم ارسال هزینه ثبت نام، این موسسه در تشریح دلایل به وجود آمدن مشکل به تحریمها استناد می کند.

موسسه ای تی اس که برگزاری آزمون تافل در سراسر جهان را بر عهده دارد اعلام کرده است، متقاضیان آزمون تافل در ایران فعلا قادر نخواهند بود در داخل ایران ثبت نام کنند و در این آزمون شرکت کنند.

این موسسه آمریکایی در وب سایت خود نوشته که این موسسه به دنبال را ه حل جایگزین برای دریافت هزینه متقاضیان این آزمون است.

آزمون تافل، آزمون زبان انگلیسی برای غیرانگلیسی زبانان است و توانایی آنان در تسلط به این زبان را می سنجد شرکت در این آزمون از جمله پیش شرط های تحصیل در عمده دانشگاه های جهان است که حد نصاب نمره آن بسته به دانشگاه های مختلف، تفاوت دارد.

بر اساس سایت رسمی موسسه ای تی اس، بیش از هفت هزار موسسه در بیش از ۱۳۰ کشور جهان برای پذیرش دانشجویان خارجی، اعطای بورس تحصیلی و فارغ التحصیلی، نمره تافل را ملاک قرار می دهند...../تحلیل:مهر


ویدیو مرتبط :
آموزش ثبت نام در آزمون تافل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لغو آزمونهای فروردین ماه آیلتس در ایران به دلیل کارشکنی انگلستان در برگزاری آزمون



لغو آزمونهای فروردین ماه آیلتس در ایران به دلیل کارشکنی انگلستان در برگزاری آزمون

پرتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری مهر: یکی از سه مرکز برگزار کننده آزمون آیلتس در ایران، آزمون خود را در روزهای 24 و 26 فروردین ماه 91 لغو کرده و لغو این آزمون را ناشی از مشکلات ایجاد شده برای این موسسه جهت انجام امور آزمون آیلتس در کشور انگلستان عنوان کرده است.

 

در حالی که داوطلبان آزمون آیلتس خود را برای آزمون روزهای پنجشنبه 24 فروردین ماه 91 مقارن با 12 آوریل 2012 و شنبه 26 فروردین ماه 91 مقارن با 14 آوریل 2012 آماده می کردند، روز گذشته متوجه شدند که این آزمون از سوی موسسه ایران آیلتس لغو شده است.

بنا بر اعلام این موسسه، آزمون آیلتس در روزهای 24 و 26 فروردین ماه 91 به دلیل مشکلات ایجاد شده برای موسسه ایران آیلتس جهت انجام امور آزمون آیلتس در کشور انگلستان، آزمون در روزهای فوق در ایران برگزار نخواهد شد.

 

موسسه ایران آیلتس همچنین به داوطلبان اعلام کرده است که داوطلبانی که تمایل دارند از شرکت در آزمون اعلام انصراف نمایند می‌توانند جهت دریافت کامل شهریه، آزمون را از طریق پروفایل خود لغو کنند

 


   آزمون آیلتس,برگزاری آزمون آیلتس,لغو آزمون آیلتس

 

همچنین این موسسه یادآور شده است : داوطلبانی که تمایل به تغییر تاریخ آزمون جهت شرکت در آزمون‌های بعدی این موسسه را دارند، می‌توانند از طریق پروفایل خود نسبت به تغییر تاریخ آزمون اقدام کنند.

 

این موسسه تاریخ های موجود برای انتخاب را نیز در روزهای 10 می (21 اردیبهشت)، 12 می (23 اردیبهشت)، 19 می (30 اردیبهشت) و 26 می (6 خرداد) اعلام کرده است.

در حال حاضر سه مرکز "آیلتس ایران"، "آیلتس تهران" و "دانشگاه آزاد اسلامی" مجوز بین المللی و تاییدیه سازمان سنجش آموزش کشور (به عنوان تنها مرجع صادر کننده مجوز و ناظر بر برگزاری آزمون های بین المللی در ایران) را برای برگزاری آزمون در ایران را دارند.

هزینه برگزاری این آزمون در ایران به تازگی به 4 میلیون و 500 هزار ریال (450 هزار تومان) افزایش یافته است./پرتال دانشگاهی