دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

برترین اساتید تدریس خصوصی در استاد بانک



 استاد بانک,بهترین اساتید,معلم خصوصی

 
دنبال بهترین اساتید برای تدریس خصوصی می گردید؟
می خواهید خودتان استاد مورد نظرتان را انتخاب کنید؟
در استاد بانک بیش از 3000 استاد و معلم خصوصی در رشته های مختلف و از شهرهای مختلف ثبت نام کرده اند، این تعداد زیاد از اساتید به شما اجازه می دهد به راحتی بین معلم های خصوصی مختلف جستجو کنید، با اساتید مختلف تماس بگیرید و طبق سلیقه خود بهترین معلم را برای خود یا فرزند خودتان انتخاب کنید.
 
ورود به استادبانک
در حال حاضر استادبانک روزانه بیش از 1000 بازدیدکننده دارد که بیشتر آن ها  بدنبال استاد و معلم خصوصی مورد نظر خود هستند و او را پیدا می کنند. یکی از مزایای استادبانک، تعداد بالای بازدیدکننده های آن است، چون قطعا هدف هر استاد از ثبت نام در استادبانک، یافتن شاگردانی فعال است. همچنین از قسمت تماس با ما می توانید نظرات خود را بصورت تلفنی یا ایمیل به ما اطلاع دهید. استادبانک منتظر تماس های شما عزیزان خواهد بود.


در وب سایت تدریس خصوصی استادبانک، اساتید از حوزه های مختلف، مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان و تدریس خصوصی زبان انگلیسی پروفایل دارند و شما به راحتی با مراجعه به پروفایل این اساتید، بصورت کامل با رزومه هر استاد آشنا خواهید شد، همچنین اطلاعات تماس هر استاد، در سمت چپ پروفایل وی موجود است، برای دریافت اطلاعات تماس هر استاد، کافیست روی  دکمه مرتبط با آن کلیک کنید.

 

تدریس خصوصی, تدریس خصوصی دانشگاه,استاد بانک

 
استفاده از استادبانک بسیار ساده است، بگونه ای که بعد از چند دقیقه از شروع کار، کاملا متوجه فرآیندهای سایت خواهید شد. به عنوان مثال برای یافتن معلم (اساتید) خصوصی یک درس خاص، می توانید آن را در مستطیل سفید که در بالا و سمت راست سایت قابل مشاهده است تایپ کنید و سپس برروی دکمه ذره بین در سمت چپ همان مستطیل کلیک نمایید.


استادبانک در سراسر کشور فعالیت دارد. شما می توانید اساتید تدریس خصوصی از همه شهرها را بیابید. اساتید استادبانک به تدریس در شهرهای مختلف مانند تدریس خصوصی در تهران، تدریس خصوصی در اصفهان، تدریس خصوصی در شیراز، تدریس خصوصی در تبریز، تدریس خصوصی در کرج و تدریس خصوصی در اهواز می پردازند.

 

در استادبانک کسانی که به دنبال تدریس خصوصی توسط معلم خانم و یا تدریس خصوصی توسط معلم آقا هستند، می توانند استاد (معلم خصوصی) مورد نظر خود را پیدا کنند. تدریس خصوصی در همه مقاطع تحصیلی انجام می شود، مانند تدریس خصوصی دبیرستان، تدریس خصوصی کنکور سراسری، تدریس خصوصی دانشگاه و تدریس خصوصی کنکور کارشناسی ارشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت زیر مراجعه کنید
www.ostadbank.com

 


ویدیو مرتبط :
بررسی تاثیر استراتژی های بانک بر اعتبار سنجی داخلی مشتریان حقیقی بانک های خصوصی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی "برترین بانک جهان اسلام" آبروی مشتریانش را می برد!



وقتی "برترین بانک جهان اسلام" آبروی مشتریانش را می برد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از خوانندگان "انتخاب" با ارسال مطلبی آورده است

اینجانب سال 88 ازدواج کرده و سپس برای اخذ وام ازدواج (که آن ایام مبلغ 2 میلیون تومان بود) به بانک ملی مراجعه کردم، بگذریم از آنکه برای گرفتن وامی چنین اندک، گروسه ای طولانی گذراندم، از امضای سفته تا ضامن و .... انتظار برای آمدن 2 میلیون تومان!

 

یک سال و اندی گذشت و اینجانب به صورت منظم ماهیانه مبلغ 56 هزار توکان به حساب بانک ملی ریختم و حتی نظام اینجانب در پرداخت اقساط انک به حدی بود که یکبار ریاست شعبه بابت این همه "وقت شناسی" از اینجانب تشکر کرده بود، اما ناگهان پس از یک سال و اندی، در حالی که به دلیل مشکلات قسط یکی از ماهها را به حساب نریخته بودم، ضامن با من تماس گرفت که مبلغ 56 تومان از حسابش کسر شده و به بانک ملی شعبه .... منتقل شده است.

 

ماه بعد، به دلیل تعطیلات چهار روز دیرتر از روز موعد، خواستم پول را به حساب بریزم که مجدداً ضامن تماس گرفت و گفت ، بانک ملی مجدداً پول را برداشت کرده است.

مجددآً ابتدای امسال (یعنی 14 فروردین 91) که مثلاً اولین روز کاری در کشور است (و البته بسیار از دولتیان در مجل کار خود نبودند)، ضامن تماس گرفت و گفت: مبلغ 121 هزار تومان از حساب برداشت شده است!

 

یعنی حتی بانک محترم ملی که خود را "برترین بانک جهان اسلام" می پندارد، اندکی برای مشتری منظم و وقت شناس خود ارزش قائل نیست که وقت و بی وقت پول و حساب ضامنش را خالی کند!/انتخاب