دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

برای کاهش وزن، صبحانه تخم مرغ بخورید



 

برای کاهش وزن، صبحانه تخم مرغ بخورید

 

متخصصان تغذیه در دانشگاه بین‌المللی سوری در انگلیس با انجام مطالعه جدیدی ادعا کرده‌اند که خوردن تخم‌مرغ در وعده غذایی صبحانه برای کاهش وزن بسیار موثر است.

ایسنا: ‌چندین دهه پزشکان و متخصصان تغذیه نگران آن بودند که مصرف تخم مرغ موجب بالا رفتن فشار خون و کلسترول خون می‌شود. اما این بار کار‌شناسان علوم تغذیه‌ای در دانشگاه سوری دریافته‌اند که خوردن تخم مرغ به عنوان صبحانه می‌تواند در کاهش مقدار کالری‌های مصرفی در وعده‌های غذایی نهار و شام موثر و مفید باشد. تخم مرغ بیش از هر غذای دیگری در وعده صبحانه می‌تواند شما را به مدت طولانی‌تری سیر نگه دارد و همچنین برای افرادی که اصرار دارند به عنوان تنقلات بعدازظهر از کیک و شکلات و بیسکوئیت استفاده کنند، بسیار مفید‌تر است.

به گزارش روزنامه هرالد تریبون، پروفسور گریفین که سرپرستی این مطالعه را بر عهده داشته متذکر شد: این مطالعه بار دیگر تایید می‌کند که خوردن تخم مرغ در وعده صبحانه برای افرادی که به این ماده غذایی آلرژی ندارند می‌تواند آن‌ها را مدت طولانی‌تری سیر نگه دارد و در نتیجه با کاهش تمایل به هله هوله خوری در کاهش وزن و جلوگیری از اضافه وزن موثر خواهد بود.../عصرایران


ویدیو مرتبط :
تخم مرغ به شکل قلب بخورید ، آخر خلاقیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت تخم مرغ کاهش می یابد؛صدور مجوز واردات تخم مرغ از مرز باشماق



 

 

قیمت تخم مرغ کاهش می یابد؛صدور مجوز واردات تخم مرغ از مرز باشماق

 

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجازت کردستان از صدور مجوز واردات تخم مرغ به استان از طریق مرز رسمی باشماق خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس شاه غیبی ظهر شنبه در اولین جلسه مدیران هم خانواده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان اظهار داشت: در راستای کنترل قیمت ها در بازار و با توجه به پیگیری های صورت گرفته از سوی استان، مجوز واردات تخم مرغ از طریق مرز رسمی باشماق مریوان صادر شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به افزایش قیمت تخم مرغ طی یک ماه اخیر در سراسر کشور، قیمت این محصول در استان کردستان نیز با افزایش مواجه شد و در راستای مقابله با افزایش قیمت وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز لازم برای واردات این محصول از طریق مرز رسمی باشماق را صادر کرده است و انتظار می رود این گونه اقدامات زمینه را برای کاهش قیمت تخم مرغ فراهم کند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان افزود: در چند روز گذشته در قیمت تعداد محدودی از کالاها شاهد افزایش قیمت بودیم که این معضل مختص استان کردستان نبود و متاسفانه در سراسر کشور این مسئله به وجود آمد که البته این افزایش ناشی از کاهش تولید و افزایش نرخ جهانی کالاها است که با تمهیدات اندیشیده شده شاهد کاهش قیمت و افزایش عرضه در استان بوده ایم و در چند روز آینده باز شاهد افزایش عرضه و کاهش قیمت این کالاها خواهیم بود.

شاه غیبی با ابراز رضایت و خشنودی عملی شدن مراحل ادغام و پیشرفت ۵۷ درصدی در این بخش عنوان کرد: باتوجه به مزیت مرزی بودن استان کردستان و با ادغام دو وزارتخانه انتظار می رود در آینده ای نزدیک کردستان شاهد پیشرفت های چشمگیری در زمینه تولید با کیفیت تر و صادرات بیشتر باشد.

وی گفت: مسئولان کشوری و استانی با جدیت و همت بیشتر از گذشته در صدد تکمیل واحدهای تولیدی و در دست ساخت و نیمه تمام استان هستند که با بهره برداری از این واحدها و معادن جدید شاهد تسریع در توسعه و پیشرفت استان کردستان در تمامی حوزه ها و در نتیجه رفع معضل بیکاری خواهیم بود.... /  خبرگزارى ایسنا