دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

با یك داروی جدید شكم بزرگ خود را ظرف یك ماه كوچك كنید!



 

 

با یك داروی جدید شكم بزرگ خود را ظرف یك ماه كوچك كنید!

 

آیا شما هم مانند بسیاری از مردم با مشكل آب كردن چربی شكم دست به گریبان هستید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است خوب است بدانید كه به زودی می توانید تنها با تزریق یك داروی جدید به سایز و شكل دلخواه اندامتان دست پیدا كنید.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، گروهی از پزشكان در آمریكا یك آمپول جدید آب كننده چربی تولید كرده اند كه می تواند ظرف یك ماه، حداقل نیمی از چربی های اضافی دور شكم را ناپدید كند.

متخصصان مركز سرطان «ام دی اندرسون» در دانشگاه تگزاس دریافته اند كه این دارو موسوم به «آدیپوتید» به ذخیره خونی در سلولهای چربی حمله می كند و كمك می كند كه ظرف مدت یك ماه ۴۰ درصد از چربی اضافی بدن آب شود.

به گزارش روزنامه دیلی میل، هرچند آزمایشات روی این دارو تاكنون روی میمون ها انجام شده و نتایج مثبتی داشته اما متخصصان معتقدند كه داروی فوق در بدن انسان نیز موثر خواهد بود و با این ایده قصد دارند برای اولین بار آن را روی انسان ها آزمایش كنند.

این متخصصان می گویند: داروی جدید برای درمان پراشتهایی نیز مفید است. گزارش آزمایشات روی داروی جدید و نحوه تولید آن در مجله تخصصی «طب انتقالی» به تفصیل ارائه شده است.... /  خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
با یك توپ كوچك شكمتان را لاغر كنید!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خروج چوب غذاخوری از داخل شكم یك چینی



 

 

 

خروج چوب غذاخوری از داخل شكم یك چینی

 

رسانه های دولتی چین از خارج كردن یك چوب غذاخوری توسط پزشكان از داخل شكم یك مرد۵۰ سالهپس از ۲۸ ساله خبر دادند.

 

«ژانگ دونگ وی» یكی از جراحان گروه پزشكی در مصاحبه ای با رسانه های دولتی چین، عنوان كرد: این مرد كه «ژانگ» نام دارد، روز گذشته توسط گروه پزشكان در بیمارستانی در «شانگهای» تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

وی خاطر نشان كرد: پزشكان موفق شدند یك چوب غذاخوری را كه ۲۸ سال پیش این مرد بلعیده بود، از داخل شكم وی بیرون بیاورند.

 

این مرد ۵۰ ساله پس از بهوش آمدن در مصاحبه ای با خبرگزاری فرانسه، خاطر نشان كرد: بیش از دو دهه قبل حین صرف غذا به صورت اتفاقی چوب غذا خوری را بلعیدم، اما به دلیل اینكه مشكلی برایم ایجاد نكرد، پزشكان مرا تحت عمل قرار ندادند.

 

پزشكان معالج این مرد در گزارشی اعلام كردند كه به دلیل ایجاد سوارخی كوچك در معده این مرد به واسطه وجود این چوب غذاخوری مجبور شدند وی را عمل كنند.

 منبع: ایسنا