دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

با ماوس خود اسکن کنید +عکس



کاربر می ‌تواند تنها با فشار یک دکمه، متن یا عکس مورد نظر خود را اسکن و سپس مجدد از حالت ماوس آن استفاده کند.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، کوچکتر کردن وسایل دیجیتال یکی از تاکیدات و پیگیری های هر روزه شرکتهای بزرگ فناوری است که در کنار آن، تلفیق برخی تجهیزات نیز مورد توجه ویژه بوده است و شاید مشهورترین این وسایل تجمیع شده، ساخت دستگاههایی است که هم اسکنر است و هم کپی و هم نمابر.
اما طی روزهای اخیر محصول جدیدی به بازار عرضه شده است که با استفاده از این محصول که تلفیقی از ماوس و اسکنر می‌ باشد و کاربر می ‌تواند تنها با فشار یک دکمه، متن یا عکس مورد نظر خود را اسکن و سپس مجدد از حالت ماوس آن استفاده کند.

اسکن با ماوس , تصاویر ماوس اسکنر
اسکن مطالب توسط این دستگاه تا اندازه A4 امکان ‌پذیر بوده و رزولوشن آن 400 dpi است که امکان قابل توجهی محسوب می شود. نکته جالب این که توسط این محصول می ‌توان تنها قسمتی از متن که مورد نیاز است را اسکن کرد نه همه آن را.
این محصول که 110 گرم وزن دارد دارای 2 گیگابایت حافظه داخلی بوده و 150 دلار قیمت دارد که برای خرید یک اسکنر و یک ماوس، رقم بالایی محسوب می شود.... / باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
‫چگونه یک سند یا عکس را اسکن کنیم؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماوس با فن خنک کننده دست +عکس



ماوس با فن خنک کننده دست +عکس

قسمت فن ماوس قابل جدا شدن بوده و کاربر در صورت عدم نیاز می‌تواند آن را بردارد.

دنیای بازی آنقدر در عرصه دیجیتال جدی و پرهیجان دنبال می شود که هر شرکت بزرگ تلاش دارد تا نیازهای کاربران بازی های رایانه ای را بهتر تامین کند و سخت افزار بازی، یکی از مهمترین ارکان این رضایت مخاطب است.

ماوس جدیدی که شرکت Thermaltake به بازار عرضه کرده یکی از جالب ترین سخت افزارها در این زمینه است چراکه یک نکته مهم و ظریف را در محصول خود مد نظر قرار داده است؛ عرق کردن!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این محصول که در رده ماوس‌های بازی قرار گرفته به دلیل این امکان خاص مورد توجه بسیاری از بازی ‌خورها قرار گرفته است.

ماوس مذکور مجهز به سیستم خنک‌کننده ‌ای روی خود است که دستان کاربر را در هنگام استفاده طولانی مدت کاملا خنک کرده و احساس خوبی را برای او به وجود می‌آورد. قسمت فن ماوس قابل جدا شدن بوده و کاربر در صورت عدم نیاز می‌تواند آن را بردارد.

اگرچه هنوز قیمتی برای محصول فوق مشخص نشده است اما این نکته ظریف، ذهن بسیاری از شرکت های سازنده محصولات ویژه بازی رایانه ای و کاربران را به خود معطوف کرده است./باشگاه خبرنگاران