دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

با این "نی" هیچ کجا تشنه نمانید +عکس



بدن انسان روزانه به هشت لیوان آب نیاز دارد و تامین نکردن آن می تواند باعث بروز بیماری های متفاوتی شود. از همین رو باید به هر طریقی این میزان آب را برای بدن تامین کرد.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، در بعضی از مواقع شما موقعیت های خاصی قرار می گیرید که تامین اب لازم بدن بسیار سخت می شود برای مثال آب در دسترس نیست ولی گاهی اوقات اب به میزان زیادی وجود دارد اما سلامت آن مورد تایید نیست.

به تازگی طراحی به نام " Vestergaard Frandsen" وسیله ای را تولید کرده است که می توانید با کمک آن بدون اینکه هیچ مریضی شما را تهدید کند از ناسالم ترین آب ها نیز بنوشید.

نی , تشنگی , آب , مطالب خواندنی

این "نی" که  " LifeStraw" نامگذاری شده است می تواند تا 99.9 درصد از باکتری های موجود در آب را فیلتر کند و حتی جزئی ترین میکروب ها را نیز ازبین خواهد برد.

نکته جالب در مورد این "نی" سادگی بیش از حد آن است چرا که به هیچ گونه لوازم جانبی احتیاج ندارد برای مثال نیاز به باتری و یا شارژ کردن ندارد و به راحتی نیز قابل استفاده است.

" LifeStraw" می تواند تا 1000 لیتر آب را فیلتر کند که تقریبا برای یک سال آب بدن میزان کافی است،  البته این برای افرادی است که بخواهند حتی اب های سالم را با این نی بنوشند.

نی , تشنگی , آب , مطالب خواندنی

نی , تشنگی , آب , مطالب خواندنی

نی , تشنگی , آب , مطالب خواندنی

نی , تشنگی , آب , مطالب خواندنی

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعترافات قاتل دختر 6 ساله نی ریزی در دادگاه + عکس



اولین جلسه محاکمه متهم آزار و قتل "ستایش"دختر 6 ساله نی ریزی صبح امروز برگزار شد.

به گزارش  میزان، اولین جلسه محاکمه متهم آزار و قتل ستایش دختر 6 ساله نی ریزی صبح امروز پنجم خردادماه  به ریاست قاضی محسن رجایی نیا رئیس شعبه اول دادگاه کیفری استان فارس با حضور شکات و متهم پرونده س-  ط برگزار شد.
 

 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز

در ابتدای جلسه، نماینده دادستان به قرائت کیفرخواست پرداخت و اشد مجازات را برای متهم خواستار شد.

پدر و مادر مقتول نیز به عنوان اولیای دم از ریاست دادگاه تقاضای قصاص و اشد مجازات متهم را خواستار شدند.

سپس متهم در جایگاه حاضر شد و در تشریح جزئیات روز حادثه و اقدام شیطانی خود گفت: دست و پا و دهان طفل را بستم و او را در منزل مخفی کردم و پس از چند ساعت گوشواره دختر بچه را از گوشش باز کردم و او را به بیابان‌ها اطراف بردم و به قتل وی اقدام کردم. سپس جسد را در گودالی دفن کردم.

متهم در آخرین دفاعیات خود تصریح کرد: من اشتباه محض کردم، تصمیم شیطانی از روی انتقام جویی بود. حاضرم هر کاری که اولیای دم بگویند انجام دهم تا مرا مورد بخشش قرار دهند.

بخش محاکمه علنی متهم پایان یافت و دادگاه در راستای رسیدگی به سایر اتهامات به صورت غیرعلنی در حال برگزاری است.

به گزارش میزان، پرونده قتل و آزار ستایش شش ساله در 25 فروردین ماه سال جاری و در پی اطلاع خانواده وی مبنی بر مفقود شدن فرزندشان مطرح گردید که متهم با پیگیری های دستگاه قضایی و اقدام سریع نیروی انتظامی در کمتر از 12 ساعت دستگیر و سپس به آزار و قتل دختر بچه شش ساله اعتراف کرد متهم در اعتراف اولیه انگیزه خود از این اقدام را سرقت طلاجات مقتول عنوان کرده است .