دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

با این دستگاه در مسابقات ورزشی موفق شوید + تصاویر



اخبار علمی - با این دستگاه در مسابقات ورزشی موفق شوید + تصاویر

به تازگی بازو بندی ساخته شده که به بهبود عملکرد ورزشکاران کمک می‌کند و آن‌ها را به موفقیت می‌رساند.

همانطور که می‌دانید ورزش‌های محدودی می‌توانند میزان سرعت و کالری  ورزشکاران را نشان دهند. یکی از این ورزش‌ها تردمیل است.

 

اخبار ,  اخبار علمی , مسابقات ورزشی

 

اما ورزش‌هایی مانند دو و میدانی، اطلاعات دقیقی را به بازیکن و مربی نمی‌دهد. برای ارزیابی دقیق تر سرعت، میزان کالری مصرفی و اطلاعات بیشتر از عملکرد ورزشکار دستگاهی به نام xband ساخته شده است.

 

اخبار , اخبار علمی , مسابقات ورزشی

 

این دستگاه به بازوی ورزشکار وصل می‌شود و داده‌های آن بر روی گوشی‌های هوشمند قابل دیدن است. اطلاعات دقیقی که این دستگاه به دست می‌آورد، می‌تواند باعث بهبود عملکرد و سرعت ورزشکاران شود و می‌توان اطلاعات عملکرد هر ورزشکار را در بانک اطلاعاتی با ورزشکار دیگر مقایسه کرد.
Xband با کمک‌های مالی به تازگی در kickstarter  راه اندازی شده است.

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
اسپانسر مسابقات ورزشی - حامی مسابقات ورزشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با انداختن سکه درون این دستگاه، صاحب اتومبیل شوید! + تصاویر



بلافاصله پس از انداختن سکه، اتومبیل موردنظر به‌صورت خودکار و به کمک آسانسور پایین می‌آید و خریدار می‌تواند آن را با خود به خانه ببرد.

تصور کنید خرید ماشین به‌سادگی خرید یک بطری نوشابه شود. نمایشگاه «کاروانا» (Carvana) این رؤیا را به واقعیت تبدیل کرده است. این شرکت هفته گذشته در ناشویل، نمایشگاه بسیار بزرگ و جدیدی را برپا کرد که به خریداران اجازه می‌دهد به‌سادگی انتخاب یک دسر، اتومبیل موردعلاقه خود را انتخاب کنند و به‌صورت کاملاً آنلاین خودروی موردپسندشان را بخرند.

این نمایشگاه 5 طبقه‌ی شیشه‌ای رؤیایی، گنجایش نگهداری از 20 اتومبیل را دارد و درواقع اولین جایگاه دادوستد سکه‌ای و کاملاً خودکار خودرو در جهان است. بله! درست شنیدید. این مرکز با سکه کار می‌کند؛ اما درواقع مشتری‌ها باید در ابتدا به سایت «کاروانا» مراجعه، ماشین را انتخاب و خریداری کنند. سپس به این برج شیشه‌ای بروند و اتاقکی را که نام آن‌ها روی آن قرار دارد، پیدا کنند. در پایان تنها با انداختن یک سکه مخصوص درون دستگاه روند خرید را تکمیل کنند. بلافاصله پس از انداختن سکه، اتومبیل موردنظر به‌صورت خودکار و به کمک آسانسور پایین می‌آید و خریدار می‌تواند آن را با خود به خانه ببرد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,خرید خودرو

 

اخبار,اخبار گوناگون,خرید خودرو

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران