دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

این موجودات خونخوار قطبی چگونه از آلاسکا سر در آورده اند! + تصاویر



طبق گزارشات رسیده این گونه ماهی بارها و بارها از آسمان این منطقه افتاده اند اما تکرار این مسئله بسیار غیرمعمول است.

مارماهی قطبی دارای آرواره هایی است که به کمک آن طعمه خود را محکم گرفته و سسپس تمام خون بدن وی را تا آخرین قطره می مکد.

ماجرای حضور این موجودات خونخوار قطبی از سواحل روستای والو در سواحل فیبر آغاز شد. هفته گذشته یکی از انواع این موجودات خونخوار در پارکینگ یک خواروبار فروشی پیدا شد ونکته جالب توجه زنده بودن این حیوان است.

 

طبق گزارشات رسیده این گونه ماهی بارها و بارها از آسمان این منطقه افتاده اند اما تکرار این مسئله بسیار غیرمعمول است و احتمال می رود دلیل این امر فراوانی دسته های این ماهی در رودخانه باشد.

با این حال هنوز اطلاعات چندانی درباره زندگی این گونه جانوری وجود ندارد. به گفته محققان نکته ای که عموم مردم نمی دانند این است که این مارماهی خونخوار می تواند هم در اقیانوس و هم در آبهای شیرین زندگی کند و ظاهرا آنها برای تخم گذاری به این منطقه آمده اند.

 

گونه ماده این ماهی تا 100،000 تخم می گذارد و  وبلافاصله پس از تخم گذاری می میرد. نوزاد این ماهی بدون دندان و دهان مکنده متولد می شود و 3 تا 7 سال طول می کشد تا بالغ شود.

 

اخبار,اخبار علمی,مارماهی قطبی

 

اخبار,اخبار علمی,مارماهی قطبی

 


اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
شفق قطبی/آلاسکا/2013

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکنان تیم ملی پشت سر افشین قطبی چه گفتند؟



 

بازیکنان تیم ملی پشت سر افشین قطبی چه گفتند؟

 

 

حالا که افشین قطبی در ایران نیست، کمتر کسی پیدا می شود که از او حمایت کند؛اکثرا او را می کوبند و مقصر ناکامی فوتبال ایران می دانند. در این جدول اظهار نظرهای بازیکنان تیم ملی را در مورد افشین قطبی می خوانید.

 

جواد نکونام

قطبی از صدقه سری نام تیم ملی ایران حالا در ژاپن تیم داری می کند. فوتبال ما افت کرده ولی هنوز در قاره نام بزرگی دارد و شخصی که ۲ سال سرمربی تیم ایران باشد ناخودآگاه وجاهت می یابد، خب کافی است از جانب ۴ آژانس هم لانسه شود.

محمد نوری

خیلی ناراحت شدم از اینکه قطبی پس از حذف تیم ملی به ژاپن رفت و با لبخند با آن تیم ژاپنی قرارداد بست. به خاطر مردم مان هم ناراحت شدم چرا که آنها امیدوار بودند این تیم روی سکو برود.

آندرانیک تیموریان

نمی خواهم از قطبی تعریف کنم اما دور از انصاف است که به زحمات او اشاره نکنم. او برای موفقیت فوتبال ایران تا جایی که توانست کار کرد.

ایمان مبعلی

به نظرم عملکرد قطبی در سه بازی اول راضی کننده بود اما در بازی با کره ... شاید ارنج از نظر او درست بود، او مربی من بود و به من گفت بازی ات می دهم اما شاید بعد از بازی خودش از این که می توانست ارنج بهتری بچیند پشیمان شده بود.

غلامرضا رضایی

نمی دانم در مورد قطبی چه چیزی باید بگویم اما فکر می کنم دلیل اصلی شکست در مقابل تیم ملی کره جنوبی در قطر ترس از باختن مقابل این تیم بود.ما نتوانستیم بازی خوبی انجام بدهیم و مثل همیشه عملکرد خوبی داشته باشیم.

خسرو حیدری

پس از حذف از جام ملت ها همه از رفتن قطبی ناراحت بودند.تیم ما استحقاق رسیدن به مقام را در این بازی ها داشت.من اصلا این حرف را قبول ندارم که می گویند تیم قطبی بد بود.حتی باخت به کره جنوبی هم چیزی از شایستگی ملی پوشان ما کمی نمی کند.../جهان نیوز