دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ایستگاه‌های شارژ خورشیدی شهری+تصاویر



اخبار علمی - ایستگاه‌های شارژ خورشیدی شهری+تصاویر

ایستگاه‌های شارژ خورشیدی در سراسر شهر نیویورک نصب شده است که از ماه سپتامبر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در آمریکا ایستگاه‌های خورشیدی برای امکانات شهری ساخته شده است که کاربر قادر به شارژ گوشی‌ همراه، تبلت یا هر ابزار دیگر که در خیابان به همراه دارد، است؛ این ابتکار توسط اپراتور AT&T امکان‌پذیر شده است.

 

اخبار , اخبار علمی , ایستگاه‌های شارژ خورشیدی

 

در حال حاضر 45 ایستگاه شارژ تلفن همراه در سراسر شهر نیویورک در اماکن عمومی نصب شده است؛ این ایستگاه‌ها محکم و مقاوم در برابر آب و هوا هستند.

کافی است کاربر دستگاه مورد نظر را وصل کند و منتظر بماند تا شارژ تمام شود؛ شارژ ابزار برقی حتی در شب هم مقدور است زیرا این ایستگاه، انرژی خورشیدی را در طول روز داخل باتری که درون آن قرار گرفته است، ذخیره می‌کند.

 

این ایستگاه‌های شارژ در منهتن، کویینز، برانکس، بروکلین و استاتن آیلند نصب شده‌اند و ساکنان یا گردشگران می‌توانند از ماه سپتامبر از آنها استفاده کنند.

 

اخبار , اخبار علمی , ایستگاه‌های شارژ خورشیدی


اخبار علمی - فارس


ویدیو مرتبط :
ایستگاه خورشیدی شارژ دوچرخه برقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایستگاه شارژ خورشیدی با الهام از بال پرندگان



اخبار علمی - ایستگاه شارژ خورشیدی با الهام از بال پرندگان

نخستین ایستگاه شارژ خورشیدی پوینت وان اس مقابل ورودی مجموعه چند منظوره "ب‌ام‌و وِلت" در شهر مونیخ راه اندازی شده و بخشی از برنامه ملی توسعه و ترویج حمل و نقل الکتریکی در آلمان محسوب می شود.

فناوری های دوستدار محیط زیست به لطف نوآوری هایی مانند ایستگاه شارژ خورشیدی پوینت وان اس که برای مدل های i8 و i3 ب‌ام‌و طراحی شده، نه تنها از عملکردی بهتر بلکه از ظاهری جذاب‌تر نسبت به گذشته نیز برخوردار می شوند. این ایستگاه شارژ مدرن توسط شرکت آلمانی اِیت طراحی و سقف خورشیدی آن از بال پرندگان الهام گرفته شده است.

 

اخبار , اخبار علمی , ایستگاه شارژ خورشیدی

 

نخستین ایستگاه شارژ خورشیدی پوینت وان اس مقابل ورودی مجموعه چند منظوره "ب‌ام‌و وِلت" در شهر مونیخ راه اندازی شده و بخشی از برنامه ملی توسعه و ترویج حمل و نقل الکتریکی در آلمان محسوب می شود. شکل ارگانیک این ایستگاه شارژ خورشیدی عملکرد و طراحی برتر را ترکیب کرده و به نمادی از حمل و نقل دوستدار محیط زیست مبدل شده است.

 

سقف بال مانند این ایستگاه شارژ دارای پنل های خورشیدی و سیستم روشنایی ال‌ای‌دی است که نسبت به رزرو بودن، اشغال شدن و یا در دسترس بودن ایستگاه به رانندگان هشدار می دهد. ایستگاه شارژ پوینت وان اس دارای نمایشگر لمسی یکپارچه به منظور بهبود کاربردوستی رابط کاربری خود است.

 

اخبار , اخبار علمی , ایستگاه شارژ خورشیدی

 

اخبار , اخبار علمی , ایستگاه شارژ خورشیدی

 

شرکت اِیت از سیستم ساخت و ساز با بهره‌وری بالا برای ساخت پوینت وان اس سود برده تا ضایعات ساخت و ساز و انرژی مصرفی در این روند را به حداقل ممکن برساند. هنگامی که ایستگاه های خورشیدی در حال شارژ خوردو نیستند، برق تولیدی مازاد می تواند در شبکه برق سراسری به کار گرفته شود.

 

اخبار , اخبار علمی , ایستگاه شارژ خورشیدی

 

اخبار , اخبار علمی , ایستگاه شارژ خورشیدی

 

اخبار , اخبار علمی , ایستگاه شارژ خورشیدی

 

اخبار , اخبار علمی , ایستگاه شارژ خورشیدی


اخبار علمی - عصرایران