دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

اپل مشکلات آیفون را تایید کرد



 

 

 

اپل مشکلات آیفون را تایید کرد

 

 

شرکت اپل روز گذشته سرانجام مشکلات گوشی آیفون را تایید کرد.

به گزارش فارس به نقل از آی دی جی، این شرکت پذیرفته گوشی های تازه آیفون که مجهز به سیستم عامل iOS ۵ هستند مشکل باتری دارند و عمر باتری آنها زودتر از حد تصور به پایان می رسد.

اپل می گوید برای حل این مشکل درصدد عرضه یک وصله نرم افزاری است.

اپل iOS ۵ را در تاریخ ۱۲ اکتبر یعنی سه هفته قبل عرضه کرد. این سیستم عامل بر روی گوشی iPhone ۴S نصب شده و مشکلاتی را برای کاربران به وجود آورده که محدود به عمر کوتاه باتری نیست. برخی برنامه های کاربردی هم بر روی iPhone ۴S به درستی اجرا نمی شوند.

هنوز مشخص نشده که این به روزرسانی نرم افزاری قرار است چه زمانی انجام شود. برخی معتقدند سیستم عامل تازه آیفون به گونه ای طراحی شده که در صورت اجرای برخی برنامه ها مانند فعال کردن جی پی اس و وای – فای انرژی زیادی مصرف می کند.

اپل قبلا اعلام کرده بود با استفاده از iPhone ۴S می توان تا ۸ ساعت مکالمه مستمر انجام داد که این وعده عملی نشده است.

اپل در اولین هفته عرضه iPhone ۴S توانست چهار میلیون واحد از آن را به فروش برساند.... /  خبرگزارى فارس

 


ویدیو مرتبط :
مشکلات اپل پس از روانه بازار شدن آیفون 6

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی آیفون 6 اس اپل (Apple iPhone 6S)


آیفون همان گوشی هوشمندی است که تمام تولیدکنندگان مطرح دنیا قصد رقابت با آن را دارند و تا اینجای کار نیز آیفون از نظر آمارهای فروش همیشه برنده بوده است.