دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

اين پورت‌هاي بلاتکليف



 

 

پورت های بلاتکلیف

 

 

عرضه 100 هزار پورت اينترنت پرسرعت از سوي شرکت مخابرات ايران که قرار بود تا پايان آذر ماه ارايه شود، براي دو ماه ديگر هم به تاخير افتاد. عرضه اينترنت پرسرعت استان تهران درحالي به دو ماه آينده موکول شده که شرکت مخابرات استان تهران پيش از اين وعده عرضه آن را در شهريور ماه 88 داده بود.

 

 

با اولين تاخير اين شرکت براي عرضه اين سرويس نهايتا محمد روح الهي -مديرعامل شرکت مخابرات استان تهران- اعلام کرد عرضه 100 هزار پورت اينترنت پرسرعت اين شرکت تا پايان آذر ماه عرضه مي‌شود اما عرضه آن تا دو ماه ديگر نيز به تاخير افتاده است.

 

 

شرکت مخابرات استان تهران درحال حاضر مشغول نصب تجهيزات لازم براي ارايه پورت‌هاي پرسرعت در تهران است و پس از طي مراحل نصب و راه‌اندازي قصد دارد با اعلام عمومي مشتريان خود را جذب کند. با تصويب هيات دولت، شرکت مخابرات ايران مسئول واگذاري3 ميليون پورت اينترنت پرسرعت در کشور شد که از اين ميزان واگذاري يک ميليون پورت بر عهده شرکت مخابرات ايران قرار گرفت.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
کی وی ام سوئیچ 8 پورت و 4 پورت رک مونت ATEN تایوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تظاهرات سراسری اخوان در شهرهای مختلف مصر/ یک کشته و 22 زخمی در پورت سعید



تظاهرات سراسری اخوان المسلمین

ادامه بحران در سرزمین فراعنه ؛
تظاهرات سراسری اخوان در شهرهای مختلف مصر/ یک کشته و 22 زخمی در پورت سعید

تظاهرات سراسری طرفداران اخوان المسلمین در شهرهای مختلف مصر و کشته و زخمی شدن 23 نفر از طرفداران اخوان در پورت سعید از جمله خبرهای مصر به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های مصری، برخی از شهرهای مختلف مصر امروز به دعوت گروه اخوان المسلمین این کشور شاهد تظاهرات علیه دولت موقت مصر بود. این تظاهرات در شهرها و استان هایی همچون الجیزه، اسکندریه، قاهره، دمنهور و پورت سعید برگزار شد.

بنا بر اعلام تلویزیون مصر، طرفداران و اهالی استان الجیزه در مقابل مسجد الاستقامه با یکدیگر درگیر شدند. همچنین در استان المنصوره نیز نیروهای امنیتی مصر برای متفرق کردن معترضان به استفاده از گاز اشک آور روی آوردند.

نیروهای امنیتی مصر برای جلوگیری از تشدید اعتراضات طرفداران اخوان المسلمین و محمد مرسی رئیس جمهوری برکنار شده این کشور، تمام راه های منتهی به میدان رابعه العدویهف النهضه و مصطفی محمود را بستند.

در اسکندریه نیز نیروهای امنیتی مصر پنج نفر از اعضای اخوان المسلمین را که با خود گلوله های ساچمه ای و کوکتل مولوتف حمل می کردند بازداشت کردند.

العربیه نیز گزارش داد که اهالی پورت سعید و طرفداران اخوان المسلمین با یکدیگر درگیر شده اند که بر اثر این درگیری یک نفر از حامیان اخوان المسلمین کشته و 22 نفر دیگر زخمی شدند./مهر